0 نظر
178 بازدید

روسیه: ظریف و لاوروف مسائل مهم بین المللی را بررسی کردند

double-quot
مسکو – جارپرس – محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مونیخ دیدار کرده و موضوع های مهم بین المللی را بررسی کردند.

کد خبر : 19427
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 8:49
روسیه: ظریف و لاوروف مسائل مهم بین المللی را بررسی کردند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد: محور دیدار شامگاه جمعه ظریف و لاوروف در حاشیه پنجاه و سومین کنفرانس امنیتی مونیخ موضوعات مهم بین المللی از جمله سوریه و مذاکرات سوری-سوری آستانه ۳ در پایتخت قزاقستان بود.
اجلاس آستانه ۳ چهارشنبه و پنجشنبه گذشته در پایتخت قزاقستان برگزار شد و ایران، روسیه و ترکیه به عنوان بانی مذاکرات، هیات های دولت سوریه و مخالفان مسلح و نیز نمایندگان اردن و آمریکا در آن شرکت داشتند.
وزارت خارجه روسیه در ادامه بیانیه خود افزوده است: لاوروف و ظریف همچنین در خصوص موضوعات همکاری های دوجانبه از جمله دیدارها و تماس های مقام های ایران و روسیه در سطوح مختلف گفت وگو کردند.
در کنفرانس امنیتی سه روزه مونیخ که از جمعه آغاز شده است، موضوعات مهم بین المللی از جمله آینده ناتو، نظم جهانی، امنیت انسانی، تروریسم و افراط گرایی، مسائل منطقه‌ای شامل آسیای جنوب شرقی و شبه جزیره کره، جهان عرب، سوریه و اوکراین با حضور صدها مقام و شخصیت از کشورهای مختلف بررسی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.