روز ملی سینما در رادیو تهران // مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ در روز سینما مهمان رادیو می شوند

double-quot

تهران – جارپرس -برنامه «سایه روشن» شبکه رادیویی تهران شنبه ۲۱ شهریور، به مناسبت روز ملی سینما با حضور مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ از ساعت ۱۳ و ۳۰ همراه شنوندگان است.   به گزارش جارپرس از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «سایه روشن» شنبه ها در قالب میزگرد فرهنگی از رادیو تهران موج اف.ام

کد خبر : 11387
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 13:14
روز ملی سینما در رادیو تهران // مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ در روز سینما مهمان رادیو می شوند

تهران – جارپرس -برنامه «سایه روشن» شبکه رادیویی تهران شنبه ۲۱ شهریور، به مناسبت روز ملی سینما با حضور مجتبی راعی و سیدرضا اورنگ از ساعت ۱۳ و ۳۰ همراه شنوندگان است.

 

به گزارش جارپرس از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «سایه روشن» شنبه ها در قالب میزگرد فرهنگی از رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن می رود.

 

نوشین رهگذر تهیه کننده برنامه گفت: این هفته به مناسبت روز سینما مهمانانی از این حوزه در برنامه حضور خواهند داشت. مجتبی راعی، کارگردان سینما و سیدرضا اورنگ منتقد سینما از مهمانان سایه روشن هستند.

 

مجتبی راعی در سال ۱۳۳۶ در اصفهان به دنیا آمد و تحصیلات مقدماتی را آنجا گذراند. او سپس وارد دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر شد و در رشته کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شد. راعی هم‌اکنون ساکن تهران است و به فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی و تدریس سینما مشغول است. از جمله آثار وی می توان به فیلم «ترنج»، «عصر روز دهم»، «صنوبر» و «جنگجوی پیروز» و… اشاره کرد.

 

علاوه بر این «سید رضا اورنگ» روزنامه نگار، نویسنده و منتقد سینما از دیگر مهمانان رادیو تهران است.

به گفته رهگذر این برنامه به موضوع های فرهنگی و چالشی های فرهنگی اختصاص یافته است، در سایه روشن نکات مثبت و منفی برنامه ها یا موضوع های فرهنگی بررسی می شود.

 

وی افزود: ما درگام نخست به معرفی و تبیین ابعاد و کارکردهای مهندسی فرهنگی می پردازیم و سپس درباره کژ کارکردهای مهندسی فرهنگی تحلیل انتقادی خواهیم داشت. از ویژگی های مهم این برنامه حضور دست اندرکاران فرهنگی و شفاف سازی ذهنیت مخاطبان است.

پژمان کریمی کارشناس مجری، حمیرا نجفی دستیار تهیه کننده و ستاره حمیدی صدابردار شنوندگان را شنبه ها از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراهی می کنند.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.