رفتار با پزشکان در بازرسی پروتکل‌ها اصلاح شود

double-quot تهران - جارپرس - سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواستار برخورد مناسب با پزشکان در بازرسی‌های بهداشتی دستگاه‌های نظارتی شد.
کد خبر : 80215
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دی 1400 - 20:32
رفتار با پزشکان در بازرسی پروتکل‌ها اصلاح شود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، دکتر حبیب حی‌بر در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۱ دی‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه حتی شرایط بهداشتی سالن برگزاری این جلسه نیز مناسب نیست، اظهار کرد: شاهد رفتاری به دور از نزاکت با پزشکان هستیم و در بازرسی‌ها به خوبی رفتار نمی‌شود؛ این کار موجب گارد گرفتن پزشکان می‌شود و این مساله قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: باید رفتارها در بازرسی‌ها اصلاح شود تا سازمان‌های مربوطه به حوزه پزشکی با استانداری همکاری داشته باشند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بازخورد این جلسه این بود که آمارها برای جلسات آینده به گونه‌ای که می‌خواهند، اصلاح شود که این کار درست نیست بنابراین باید نحوه مدیریت جلسه و نگرش به این موضوع تغییر یابد.

وی بیان کرد: عوامل مخدوش‌گر در کاهش آمار برخی شهرستان‌ها باید حذف شوند تا آمار درستی ارائه شود. از طرفی نیز باید از تجارب شهرهایی که خوب کار کرده‌اند استفاده کنیم. دو ساعت وقت گرفته شد اما متوجه نشدیم بازخورد این جلسه چیست؟

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.