0 نظر
199 بازدید

رضا کیانیان سفیر مسئولیت اجتماعی شد

double-quot
تهران – جارپرس – رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «آبی بیکران» سفیر مسئولیت اجتماعی شد.

کد خبر : 19066
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 7:56
رضا کیانیان سفیر مسئولیت اجتماعی شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس آبی بیکران شرکت لیلیان مد (دبنهامز) به صورت رسمی به حامیان هنرهای تجسمی ایران پیوست و رضا کیانیان را به عنوان سفیر مسئولیت اجتماعی خود در ایران معرفی و نیمی از آثار این نمایشگاه را خریداری کرد.
کیانیان در این مراسم اظهار داشت: در سال‌ های اخیر، اتفاقات فرهنگی زیادی رخ داده مانند گفتمان های مدنی که امیدوار کننده است و من را به آینده مردم کشورم امیدوارتر کرده است.
وی ادامه داد: پیش از این، گفتمان مسئولیت اجتماعی وجود نداشت و کار خیر بود. کار خیر خوب است، اما فردی و به تعداد محدودی کمک می ‌شود، از طرفی نباید کمک خود را علنی کرد و نباید آن را هیچ‌ جا بگوییم، اما یک نوع کار خیر است که مسئولیت اجتماعی نام دارد، یعنی در جامعه کار ایجاد کنیم که خیل بیکاران سر کار بروند.
این هنرمند افزود: ما باید این موضوع را با صدای بلند علنی کنیم تا بقیه یاد بگیرند.
وحید ملک موسس و بنیانگذار خانه هنر تهران (مجموعه فرهنگی هنری آرت سنتر) نیز گفت: فرهنگ ‌سازی و هم ‌افزایی مخاطبان هنری و گسترش دامنه مخاطبان عرصه هنرهای تجسمی یکی از اهداف این مجموعه است.
وی ادامه داد: در این راستا پروژه ‌های مختلفی داشتیم که این پروژه شامل نمایشگاه عکس‌ های کیانیان است. قبل از این، اجرای مشترک نقاشی ‌خط و گروه موسیقی دنگ ‌شو و کار مشترک موسیقی نقاشی بزرگمهر حسین پور و رضا یزدانی را هم برای گسترش دامنه مخاطبان انجام داده بودیم.
مجید ملانوروزی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران با حضور در این نمایشگاه، یکی از آثار رضا کیانیان را از «مجموعه کهکشان» برای موزه هنرهای معاصر تهران خریداری کرد.
به گزارش روابط عمومی گالری آرت سنتر، نمایشگاه آبی بیکران شامگاه گذشته در آرت سنتر با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی افتتاح شد.
این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه میزبان علاقه مندان به هنر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.