رضایت رییس فدراسیون از عملکرد دوچرخه سواران در مسابقات آسیایی هند

double-quot
تهران – جارپرس – رییس فدراسیون دوچرخه سواری،گفت: عملکرد ملی پوشان دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در هند رضایت بخش بود.
کد خبر : 19296
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 بهمن 1395 - 8:06
رضایت رییس فدراسیون از عملکرد دوچرخه سواران در مسابقات آسیایی هند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،‌ خسرو قمری در ارزیابی اش از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در هند، گفت: در این دوره از رقابت های آسیایی که به میزبانی هند برگزار شد،در بخش پیست موفق شدیم مدال های بسیار خوبی بدست بیاوریم.
قمری ادامه داد: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که در این مسابقات رخ داد عملکرد خوب دانشور بود و با موفقیتی که در هند کسب کرد این ورزشکار هفته آینده پس از اعلام آخرین رنکینگ ورزشکاران این رشته، جایگاه خود را در رده بندی جهانی ارتقا خواهد داد.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری،گفت: البته انتظار داشتیم در رده سنی جوانان عملکرد بهتری داشته باشیم اما در داخل کشور با مشکل نداشتن ‘پیست چوبی’ روبه رو هستیم و دوچرخه سواران ما به دلیل اینکه در اینگونه پیست ها تمرین نمی کنند در مسابقات رسمی با مشکل روبه رو می شوند.
قمری تاکید کرد: برغم همه مشکلات،عملکرد ورزشکاران ما در رقابت های آسیایی بسیار خوب بود و اگر جوانان ما هم با مشکل روبه رو نمی شدند موفق تر از این بودیم.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری افزود:باید به اینکه جوانان ما جا بزرگان پا گذاشتند افتخار کنیم و امیدوار باشیم با این تیمی که میانگین سنی آنها ۲۴ سال بوده است در سال های آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.
قمری خاطرنشان کرد: برنامه بعدی ما حضور پرقدرت در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور بحرین است که در ۲ هفته آینده ورزشکاران خود را به این رقابت ها اعزام خواهیم کرد. دوچرخه سواران درحال حاضر در اردوی کیش هستند و خود را برای این مسابقات آماده می کنند.
وی افزود: یکشنبه گذشته بلافاصله پس از پایان رقابت های آسیایی هند،عملکرد ملی پوشان مسابقات هند به صورت عملیاتی با حضور ورزشکاران و کادر فنی مورد ارزیابی قرار گرفت و خیلی سریع آنها را برای حضور در اردوی کیش راهی کردیم.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری درخصوص پیش بینی خود از مسابقات بحرین، اظهار کرد: تیم ما در قسمت جاده شرایط بهتری نسبت به پیست داشته و امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها نیز عملکرد خوبی داشته باشیم، پیش بینی من این است که می توانیم موفق باشیم.
وی ادامه داد: بعد از چند سال فعالیت در فدراسیون دوچرخه سواری خوشبختانه فضا به سمت جوانگرایی در تیم ملی رفته و با ادامه این روند در آینده حرف های بیشتری از موفقیت های دوچرخه سواران ایران در عرصه بین المللی خواهید شنید.
قمری با اشاره به دیدار شب گذشته خود با وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: جلسه با وزیر بسیار خوب بود و خوشبختانه ایشان دستور دادند تا پیست چوبی سرپوشیده ساری هرچه سریعتر آماده شود.
وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد کارهای ساخت این پیست چوبی انجام شده،اظهار کرد: این پیست می تواند در کسب نتایج بهتر از سوی دوچرخه سواران ایران بسیار تاثیر گذار باشد و امیدوارم شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی نیز به فدراسیون در این راه کمک کند.
سی و هفتمین دوره رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از ۱۸ تا ۲۴ بهمن ماه با حضور ۵۰۰ دوچرخه سوار از ۱۸ کشور جهان از جمله ملی پوشان دوچرخه سواری ایران در دهلی نو پایتخت هندوستان برگزار شد که حاصل تلاش دوچرخه سواران کشورمان در این مسابقات، کسب ۵مدال (۲ طلا و ۳نقره) بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.