رافت: تراکتور برابر پرسپولیس بازنده سربلند بود

double-quot تهران - جارپرس - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تراکتور برابر این تیم بازنده سربلند بود.
کد خبر : 116907
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اسفند 1401 - 8:40
رافت: تراکتور برابر پرسپولیس بازنده سربلند بود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، پایان رافت درباره برتری پرسپولیس برابر تراکتور در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار کرد: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم که فوتبالی زیبا را ارائه کردند. تیم تراکتور در این بازی واقعا عالی کار کرد. به این تیم تبریک می‌گویم که امسال تیم بسیار خوبی آماده کرده‌ است. این تراکتور من را به خود جذب کرده است. هم فوتبال زیبا می‌بینیم و هم در کسب نتیجه خوب کار می‌کنند. این هم به خاطر حضور یک مربی مثل خمس است که فوتبالی اسپانیای ارائه می‌دهد. هم بازیکنان خارجی تراکتور و هم ایرانی‌ها واقعا عملکرد بسیار خوبی دارند. من از فوتبال تراکتور واقعا لذت می‌برم.

او درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور هم گفت: پرسپولیس در این دیدار واقعا بازی خوبی را به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم تنها تیمی که امسال پرسپولیس را با فوتبال تاکتیکی اذیت کرده، همین تراکتور است. در این بازی به هیچ عنوان حاشیه و درگیری ندیدیم. با اینکه تراکتور بازی خوبی به نمایش گذاشت اما پرسپولیس توانست به بازی برگردد و سه امتیاز واقعا حساس و ارزشمند را بگیرد.

او با بیان اینکه در این بازی تفاوت دروازه‌بان‌ها هم مشخص شد، گفت: محمد عمری در این بازی عملکرد خوبی داشت اما تفاوت بازی را دروازه‌بانان مشخص کردند. یک طرف علیرضا بیرانوند که یک ملی‌پوش است و یک طرف دروازه‌بان ذخیره تراکتور حضور داشت. مرادیان متاسفانه نتوانست شرایط بازی را برای خود مهیا کند. امروز تراکتور از درون دروازه خیلی ضربه خورد. پرسپولیس شانس آورد اخباری درون دروازه نبود که اگر بود این گل‌ها را پرسپولیس نمی‌توانست به ثمر برساند. این هم از شانس پرسپولس بود. در کل فکر می‌کنم تراکتور بازنده سربلند بود و به سایر تیم‌ها درس داد که تا آخرین لحظه زیبا بازی کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره وضعیت پریرا هم گفت: ما که چیزی از این بازیکن ندیدیم. به نظر سایر بازیکنان پرسپولیس از پریرا عملکرد بهتری دارند اما بالاخره به او پول داده‌اند و باید از او استفاده کنند.

رافت درباره شانس قهرمانی پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و باید تا روز آخر بجنگد. الان یک دیدار حساس با سپاهان دارد که اگر در آن بازی به برتری برسد شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.