دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب

double-quot

تهران – جارپرس -هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ساعتی پیش با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر : 11366
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 شهریور 1394 - 7:38
دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب

 

 

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در این دیدار اظهار داشتند: بعد از مذاکرات هسته ای، در رژیم صهیونیستی گفتند تا ۲۵ سال از دغدغه ایران آسوده ایم؛ به شما می گویم: اولاً شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و ان شاءالله تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. ثانیاً در این مدت هم روحیه مبارزه و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست ها را راحت نخواهد گذاشت .

رهبر معظم انقلاب افزودند: آمریکا دشمنی خود را پنهان نمی کند؛ یکی لبخند می زند، یکی مصوبه علیه ایران تهیه می کند. دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ مذاکره وسیله ای است برای نفوذ و تحمیل خواست ها.

ایشان گفتند: ما فقط در قضیه هسته ای با مذاکره با آمریکا به دلایل مشخص موافقت کردیم و بحمدلله مذاکره کنندگان ما هم خوب ظاهر شدند، در عرصه های دیگر اجازه مذاکره با آمریکا ندادیم و با آنها مذاکره نمی کنیم .

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: امام بزرگوار فرمود، آمریکا شیطان بزرگ است، بعضی اصرار دارند این شیطان بزرگ را به شکل فرشته وانمود کنند، ملت ایران این شیطان را بیرون کرد؛ نباید بگذاریم از در بیرونش کردیم از پنجره برگردد و نفوذ پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشتند: متاسفانه یکی از عادت های بدی که بعضی در داخل دارند این است که در سلامت انتخابات تشکیک کنند؛ اینکه در سال ۸۸ ما در مقابل اصرار کسانی برای باطل کردن انتخابات ایستادیم برای این است که از حق الناس و رأی مردم دفاع کردیم.

ایشان تصریح کردند: شورای نگهبان چشم بینای مردم و نظام در انتخابات است، بخشی از همان حق الناس نظارت استصوابی شورای نگهبان است .

رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و روحیه انقلابی گری به عنوان سه راه قوی شدن ملت ایران در برابر دشمن افزودند: مسئولین کشور جوان های انقلابی را گرامی بدارند؛ برخی گویندگان و نویسندگان این قدر جوان های حزب اللهی و انقلابی را نکوبند به اسم افراطی؛ همین روحیه است که به داد کشور می رسد.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.