دو داور تنیس ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو قضاوت می کنند

double-quot

تهران – جارپرس -عادل برقعی و علی نیلی دو داور بین المللی ایران در رقابت های تنیس بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریودو‍ژانیرو برزیل حضور خواهند داشت.

کد خبر : 11657
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 7 مهر 1394 - 6:32
دو داور تنیس ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو قضاوت می کنند

به گزارش  جارپرس ازایرنا، فدراسیون بین المللی تنیس (ITF ) اسامی داوران پیکارهای تنیس بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو را اعلام کرد که نام دو ایرانی در این فهرست دیده می شود.
در مجموع ۹۹ داور از ۵۱ کشور ، قضاوت رقابت های تنیس بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریودو‍ژانیرو را برعهده خواهند داشت.
برقعی که به تازگی بعد از قضاوت در رقابت های تنیس آزاد آمریکا، چین و تایوان به ایران بازگشته است با تایید این خبر، به خبرنگار ایرنا گفت: فدراسیون بین المللی تنیس بر اساس قضاوت های داوران در سال ۲۰۱۵ میلادی از برخی داوران برای حضور در بازیهای المپیک دعوت کرده است که خوشبختانه دو ایرانی در این فهرست حضور دارند.
وی در خصوص پیکارهای تنیس آزاد آمریکا اظهار داشت: با توجه به اینکه این رقابت ها، آخرین گرند اسلم سال (جایزه بزرگ) بود، اکثر تنیس بازان برای کسب امتیاز بیشتر و یا تثبیت جایگاه خود در فهرست برترین تنیس بازان جهان در سال ۲۰۱۵ میلادی، با آمادگی زیادی در این مسابقه ها شرکت کرده بودند.
برقعی با بیان اینکه علی نیلی داور نشان طلای ایران قضاوت دیدار فینال دونفره (دوبل) مردان را برعهده داشت، تصریح کرد: داوران کشورمان از نظر کیفی سرآمد داوران قاره آسیا هستند و امیدوارم بتوانیم با قضاوت های خوب خود، جایگاهمان را همچنان ارتقا دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.