دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز در سواحل خزر

double-quot
گرگان – جارپرس – رئیس اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان گفت: با همکاری دریابانی غرب گلستان دو گروه از شکارچیان غیر مجاز شامل ۴ نفر در سواحل چارقلی شهرستان مرزی گمیشان دستگیر شدند.

کد خبر : 19163
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 6:52
دستگیری ۴ شکارچی غیر مجاز در سواحل خزر

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، علی بیانی صبح چهارشنبه اظهار داشت: این شکارچیان در زیستگاه های ساحلی دریای خزر و مناطق شکار ممنوعه قصد صید داشتند که با اقدام به موقع ماموران مرزبانی قبل از هر گونه اقدام، دستگیر و از آنان ۴ قبضه سلاح شکاری، ۴۸ فشنگ ساچمه ای و یک قطار فشنگ کشف و ضیط شد.
به گفته وی؛ دریابانی استان علاوه بر ماموریت اصلی خود در راستای برقراری نظم و امنیت ،در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در حوزه شکار و یا صید حیات وحش، محیط زیست غرب گلستان را یاری می کند.
وی همچنین یادآور شد که از ۱۳ آذر ماه امسال و به سبب احتمال شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان ،شکار پرنده دراستان گلستان ممنوع است و با متخلفان براساس قانون برخورد می شود.
زیستگاه های آبی گُمیشان و بندرترکمن در شمال غرب گلستان و کرانه شرقی خزر با اکوسیستم منحصر به فرد طیف گسترده ای از گونه های مختلف پرندگان بومی و مهاجر همچون مرغابی، غاز، قو، پلیکان، باکلان، پرستوی دریایی، سلیم، کاکایی، چنگر، اگرت، خوتکا، گیلان شاه و تلیله را در خود جای داده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.