0 نظر
163 بازدید

دستور ویژه جهانگیری برای رسیدگی به مصدومان و محبوسان حادثه انفجار معدن در آزادشهر

double-quot
تهران – جارپرس – معاون اول رییس جمهور بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان تاکید کرد.

کد خبر : 20562
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1396 - 5:16
دستور ویژه جهانگیری برای رسیدگی به مصدومان و محبوسان حادثه انفجار معدن در آزادشهر

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر روز چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت و اطلاع از حادثه انفجار معدن ذغال سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان، در تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و خواستار بررسی ابعاد مختلف و علل وقوع این حادثه قرار گرفت.

جهانگیری ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های آنان، از استاندار گلستان خواست با فوریت و به صورت ویژه بستری و درمان کارگران و معدنکاران آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دهند و همه ظرفیت ها و امکانات امدادی استان را برای یافتن کارگران محبوس شده به کار گیرند.

معاون اول رییس جمهور همچین در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از دکتر ربیعی نیز خواست مسائل درمانی کارگران معدن زمستان یورت و جبران خسارات وارد شده به آنان را با جدیت پیگیری کند.

جهانگیری از مراکز درمانی و نیروهای امدادی استان هم خواست به صورت ویژه به رسیدگی به حادثه دیدگان انفجار معدن زمستان یورت بپردازند و از هیچ اقدامی برای کمک کارگران عزیز فروگذار ننمایند.
گفتنی است صبح امروز معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر واقع در جاده خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دچار حریق و حادثه شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.