دختران بر قله قهرمانی جهان/ پسران در سکوی نایب قهرمانی

double-quot

تهران-جارپرس-دومین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان صبح روز چهارشنبه در کره جنوبی با قهرمانی دختران و نایب قهرمانی پسران ایران به پایان رسید.

کد خبر : 11127
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 شهریور 1394 - 7:19
دختران بر قله قهرمانی جهان/ پسران در سکوی نایب قهرمانی

 

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا از فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو نونهالان جهان که از روز یکشنبه (یکم شهریورماه) با حضور ۴۶۷ تکواندوکار از ۶۰ کشور به میزبانی شهر موجو کره جنوبی و در سالن تی ۱ این شهر آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.
تیم تکواندوی دختران ایران که در این رقابت ها با ترکیب فاطمه ابراهیم زاده، مهلا مومن زاده، مبینا نژاد کته سری، ستاره چابکی، یلدا ولی نژاد، ستاره چابکی، نرگس حسن نیا، مبینا شاکری، زهره حسن نتاج، نگار پورجمالی و زهرا نصیراحمدی به مصاف رقبایش رفت با ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۸۳ امتیاز برای دومین بار بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

روسیه با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۴۸ امتیاز نایب قهرمان شد و آمریکا با یک طلا، یک نقره و یک برنز و ۳۷ امتیاز سکوی سوم را به دست آورد و تیم های کره جنوبی و ترکیه نیز در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

هدایت تیم تکواندو دختران ایران برعهده مهرو کمرانی (سرمربی)، فاطمه صفر پور (مربی) و ندا رستاد و محبوبه محمدنژاد (کمک مربی) بود

*مدال آوران تیم ملی تکواندوی دختران:
طلا: فاطمه ابراهیم زاده (وزن منهای ۲۹ کیلوگرم)، مهلا مومن زاده (وزن منهای ۳۳ کیلوگرم)، مبینا نژاد کته سری (وزن منهای ۳۷ کیلوگرم)، مبینا شاکری (وزن منهای ۵۱ کیلوگرم) و زهره حسن نتاج (وزن ۵۵ کیلوگرم)
نقره: ستاره چابکی (وزن منهای ۴۱ کیلوگرم)
برنز: نگار پورجمالی (وزن منهای ۵۹ کیلوگرم)

همچنین تیم تکواندوی پسران ایران نیز در این رقابت ها با امیر ولی پور، محمد رستم نژاد، محمدحسین زاهدی، حامد اصغری، اشکان زحمت کشان، مجتبی پاسار، عرفان مرادی، علی اشکوریان، محمد خانی و نیما مهرعلی به مصاف رقبایش رفت و در پایان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز و ۵۸ امتیاز، عنوان نایب قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

کره جنوبی با ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۶۳ امتیاز قهرمان شد، روسیه با یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز و ۴۷ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد و تیم های آلمان و تایلند نیز عنوان چهارم و پنجم را به دست آوردند.
هدایت تیم ملی پسران کشورمان برعهده حسینعلی نعیمی (سرمربی) ، وحید ناصری و حسینعلی اسدی (مربی) و حمید باقی نژاد (مدیرفنی) بود.
تیم تکواندوی پسران کشورمان در اولین دوره این رقابتها در جمهوری آذربایجان، قهرمان جهان شده بود.

*مدال آوران تیم تکواندوی پسران:
طلا: محمد خانی (وزن منهای ۶۵ کیلوگرم) و نیما مهرعلی (وزن به اضافه ۶۵ کیلوگرم)
نقره: امیر ولی پور (وزن منهای ۳۳ کیلوگرم) و عرفان مرادی (وزن منهای ۵۷ کیلوگرم)
برنز: حامد اصغری (وزن منهای ۴۵ کیلوگرم)

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.