داودی: لیگ اسپانسر می‌خواهد/ بسکتبالیست‌ها تیم ندارند!

double-quot تهران - جارپرس - گارد سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: متاسفانه اسپانسرهای خوبی در لیگ برتر نداریم و این موضوع اتفاق خوبی نیست.
کد خبر : 102819
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 17:05
داودی: لیگ اسپانسر می‌خواهد/ بسکتبالیست‌ها تیم ندارند!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، آرن داودی درباره شروع فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران با روش جدید برگزاری، توضیح داد: این موضوع چیز جدیدی نیست. متاسفانه در چند سالی که من در لیگ ایران هستم، هیچ سالی نحوه برگزاری مسابقات مثل هم نبوده است که این اصلا خوب نیست. همیشه هر سال با سال قبل و بعد خود فرق کرده است. در حقیقت شوکه نشدیم و هر سال همین موضوع وجود دارد.

او با اشاره به باخت تیم نبوغ اراک در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: متاسفانه ما بازی اول خود را واگذار کردیم اما یکی از تیم‌هایی بودیم که دیر بسته شد چون از لیگ دسته یک به سوپر لیگ آمده بود. تا مجوز بگیرد و تیم بسته شود دیر شد اما خدا را شکر بازی قابل قبولی انجام دادیم و اشتباهاتی داشتیم که اگر نبود می‌شد بازی را ببریم. البته اگر در کنار این اتفاقات اشتباهات داوری هم اگر نبود نتیجه تغییر می‌کرد.

گارد سابق تیم ملی بسکتبال ایران،‌ درباره دلایل ثابت نبودن برنامه لیگ برتر ایران توضیح داد: ما هر سال مشکل مدیریتی داشتیم و هر مدیری که می‌آمد تغییرات زیادی را ایجاد می‌کرد. شما هر لیگی را ببینید نحوه برگزاری بازی‌های آن برای ۵ سال‌ آینده مشخص است، چیزی که اصلا ما در ایران نداریم. امسال امیدوارم با وجود آقای داوری این روند اصلاح شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر موافق است؟ اظهار کرد: مشکل جدی لیگ برتر بسکتبال موضوعات اقتصادی است و اگر اسپانسرهای قوی وارد لیگ شوند شرایط بهتر خواهد شد. موافق کاهش تعداد تیم نیستم و لیگ ما حتی می‌تواند با ۱۶ تیم برگزار شود، البته اگر از نظر مالی شرایط خوب باشد.

داودی گفت: متاسفانه شرایط بد اقتصادی کشور روی بسکتبال هم تاثیر گذار است و همین الان اگر دقت کنید، چندین بازیکن سوپر لیگی که فصل گذشته بازی می‌کردند هنوز هم تیم ندارند که این اصلا برای بسکتبال ما خوب نیست. امیدوارم با آمدن اسپانسرهای قوی لیگ برتر رشد کند.

او درباره بازی آینده تیم نبوغ اراک مقابل کاله نیز گفت: ما باید در آمل با کاله بازی کنیم که تیم خوبی است. آن‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که تمرینات خود را خیلی زود شروع کردند و بازیکنان خارجی آن‌ها هم زود به مجموعه اضافه شده‌اند. مربی و کادر خوبی دارند که از ْآن‌ها تیم خوبی ساخته است. بازی سختی داریم و امیدوارم بتوانیم این بازی را برنده شویم.

گارد تیم نبوغ اراک با اشاره به هدایت این تیم تازه لیگ برتری شده توسط حماد سامری، اظهار کرد: مسلما او می‌تواند به این تیم کمک کند. آقای سامری چندین فینال تجربه کرده است و با حضور بازیکن خارجی هم تیم اراک رشد خوبی خواهد داشت. به نظرم انتخاب سامری به عنوان سرمربی بهترین تصمیم مدیریت این تیم بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.