خبر بد برای کره جنوبی در انتخابی جام جهانی

double-quot تهران - جارپرس - سون هیونگ مین به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم ملی کشورش را در انتخابی جام جهانی همراهی کند.
کد خبر : 80072
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 15:48
خبر بد برای کره جنوبی در انتخابی جام جهانی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا و به نقل از استار، تاتنهام هاتسپر اعلام کرد که سون هیونگ مین کل ژانویه را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست خواهد داد و احتمالاً کاپیتان کره نمی‌تواند دو دیدار بعدی این کشور در انتخابی جام جهانی را در ترکیب تیمش قرار گیرد.

باشگاه تاتنهام اعلام کرد که سون پس از بازی مقابل چلسی در پای خود احساس درد کرد. آنتونیو کونته، سرمربی تیم گفت: ما برای سون کمی ناامید هستیم، زیرا پس از بازی مقابل چلسی، روز بعد، او کمی در پای خود احساس درد کرد. او یک اسکن انجام داد و احتمالاً چند هفته را از دست خواهد داد.

جدایی سون ضربه‌ای بزرگ به تاتنهام و کره است. اسپرز بدون مهاجم در برد ۳-۱ خود در جام حذفی مقابل باشگاه دسته سومی مورکامب در روز یکشنبه عملکرد خوبی نداشت و در دقایق پایانی توانست به بازی برگردد.

هم‌چنین انتظار می‌رود که سون برای دو بازی مقدماتی جام جهانی از تیم ملی دور باشد. کره هم اکنون در گروه A در مرحله سوم مقدماتی آسیایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، امارات، لبنان، عراق و سوریه رقابت می‌کند.

کره با ۶ بازی در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و پس از ایران با ۱۶ امتیاز و با فاصله زیادی از امارات ۶ امتیازی شانس خوبی برای صعود به جام جهانی دارد.  دو تیم برتر هر گروه به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم سوم به مرحله پلی آف  صعود می‌کند.

کره در دیدار بعدی به مصاف لبنان خواهد رفت و پس از آن  با سوریه روبه‌رو خواهد شد. کره در بازی رفت مقابل لبنان ۱-۰ و مقابل سوریه ۲-۱ پیروز شد.

علاوه بر سون، هوانگ هی چان از ولورهمپتون واندررز نیز به دلیل مصدومیت غایب است تا شرایط برای تیم ملی کره برای این دو دیدار سخت باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.