خبرگزاری کویت: تهران و مسقط مراودات بانکی خود را توسعه می دهند

double-quot
تهران – جارپرس – گسترش و توسعه همکاریهای اقتصادی میان ایران و عمان و امضای توافقنامه تعامل بانکی میان دو کشور بازتاب گسترده ای در رسانه های امروز کویت داشت.
کد خبر : 19939
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1395 - 5:54
خبرگزاری کویت: تهران و مسقط مراودات بانکی خود را توسعه می دهند

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا ، خبرگزاری رسمی کویت ‘کونا’ در گزارشی با اشاره به مبادله هیات های اقتصادی میان ایران و عمان نوشت : هیات های رسمی بانک های مرکزی ایران و عمان در پایان مذاکرات دو جانبه یادداشت تفاهمی را در زمینه توسعه همکاریهای بانکی به امضا رساندند تا شرایط برای گسترش تعامل دو جانبه آسان شود.
خبرگزاری کویت نوشت : رئیس بانک مرکزی عمان با اشاره به سابقه دیرینه تعامل با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که بانکهای ملی و صادرات ایران سالهاست که در عمان شعبه هایی را راه اندازی کرده اند و زمینه همکاری های دو کشور در بخش بانکی قدیمی و ریشه دار است .
خبرگزاری کویت افزود : مسقط امیدوار است که شرایط برای سرمایه گذاری و فعالیت بانک های عمانی در جمهوری اسلامی ایران فراهم گردد و با توجه به سطح خوب و مناسب روابط دو کشور شرایط برای نهادینه ساختن این همکاریها فراهم است .
این رسانه کویتی تاکید کرد : بانکداران و کارشناسان امور بانکی تاکید دارند که باید شرایط برای توسعه بیش از پیش مناسبات میان تهران و مسقط فراهم شود و مقامات بانک مرکزی ایران نیز گفته اند که امضای یادداشت تفاهم میان دو کشور می تواند فرصتی برای مبادله تجربیات میان طرفین باشد .
خبرگزاری کویت نوشت : مسئولان مالی جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری هر ۶ ماه یکبار کمیته همکاری های بانکی ایران و عمان هستند و سابقه مراودات سیاسی دو کشور را ریشه دار می دانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.