0 نظر
160 بازدید

حاکمیت ایران بر جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک واقعیتی انکارناپذیر و ابدی است

double-quot
تهران – جارپرس – سخنگوی وزارت خارجه، ادعاهای تکراری مطرح شده در بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب در مورد جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس را بی اساس و مردود خواند و تاکید کرد: حاکمیت ایران بر این جزایر، واقعیتی انکارناپذیر و ابدی است.
کد خبر : 19868
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 5:39
حاکمیت ایران بر جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک واقعیتی انکارناپذیر و ابدی است

به گزارش جارپرس از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه، بهرام قاسمی ادعای پوچ در خصوص جزایر سه گانه در این بیانیه را مردود دانست و افزود: اینگونه ادعاها و بیانیه های سراسر کذب نمی تواند خدشه ای بر حاکمیت ایران بر این جزایر وارد کند.
وی همچنین در خصوص بازتکرار و بازنشر ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده و اساسا نیازی به دخالت احساس نمی کند؛ نشانه رفتن چنین اتهامات بی ربط و بی جا به سوی ایران، صرفا گریزگاهی بی ثمر و تجربه شده برای فرافکنی مشکلات داخلی برخی کشورها و تقلایی بی حاصل برای خروج از باتلاقی است که آنان به دست خود و برای خود ایجاد کرده اند.
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت خارجه ابراز امیدواری کرد: اتحادیه عرب بهتر است دقت نظر لازم را داشته باشد که با صرف زمان و هزینه های بی جا برای تکرار ادعاهای بی اساس، از اهداف اصلی و فلسفه وجودی تشکیل خود باز نماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.