ثبت نام ۱۹۳ داوطلب برای شرکت در انتخابات میاندوره ای مجلس

double-quot
تهران – جارپرس – شصت و پنج نفر در ششمین روز ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند تا شمار ثبت نام کنندگان به رقم ۱۹۳نفر رسید.
کد خبر : 19721
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 6:04
ثبت نام ۱۹۳ داوطلب برای شرکت در انتخابات میاندوره ای مجلس

به گزارش جارپرس به نقل از وزارت کشور،‌ «پورعلی مطلق» دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام این خبر گفت: از این ۶۵ نفر،‌ ۹ نفر در وزارت کشور و ۵۶ نفر در سایر حوزه های انتخابیه (۲۱ نفر در اصفهان، ۶ نفر در اهر و هریس، ۱۶ نفر در مراغه و عجب شیر و ۱۳ نفر در بندرلنگه، بستک و پارسیان) ثبت نام کردند.
پورعلی مطلق درخصوص ۹ نفری که ثبت نام از آنها امروز در وزارت کشور انجام شد، گفت: از این افراد؛‌ چهار نفر برای حوزه انتخابیه اصفهان، یک نفر برای حوزه انتخابیه اهر و هریس، یک نفر برای حوزه ‌انتخابیه مراغه و عجب شیر و ۳ نفر برای حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان ثبت نام کردند.
دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام شدگان روز ششم؛ ۲ نفر دارای مدرک تحصیلی حوزوی، ۱۴ نفر دارای مدرک دکتری، ۲ نفر دارای مدرک کارشناسی و مابقی دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند،‌ گفت: از بین ثبت نام شدگان امروز،‌ مسن ترین فرد؛‌ متولد سال ۱۳۳۳ و جوان ترین فرد،‌ متولد سال ۱۳۶۵ هستند که از حوزه انتخابیه اصفهان داوطلب شده اند.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان تا فردا در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.