ثبت نام بیش از ۱۳۹ هزار نفر در آزمون سراسری ۹۶

double-quot
تهران – جارپرس – مشاور عالی سازمان سنجش آموزش با اشاره به اینکه داوطلبان تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه فرصت ثبت نام در آزمون سراسری ۹۶ دارند، گفت: تاکنون ۱۳۹ هزار و ۹۵۳ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.
کد خبر : 19217
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 5:33
ثبت نام بیش از ۱۳۹ هزار نفر در آزمون سراسری ۹۶

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، حسین توکلی روز شنبه اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۶ از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه شروع شده است و داوطلبان می توانند با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سازمان سنجش و مطالعه آن نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه ‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ و همچنین کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.
توکلی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام‌ برای‌ شرکت‌ در آزمون های تمام دوره‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۳۹۶ و همچنین متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد که پذیرش در رشته‌های مذکور بر اساس آزمون صورت می‌پذیرد، منحصرا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: در رابطه با نحوه انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی، توضیحات لازم در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) داده خواهد شد.
وی تاکید کرد: آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.