تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

double-quot
کوالالامپور- جارپرس – تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز شنبه با شکست تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا در ترنگانو مالزی قهرمان آسیا شد.
کد خبر : 19895
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 11:57
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد

به گزارش جارپرس، تیم ایران در فینال رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی ‘باهاما’ با پیروزی پرگل ۷ بر ۲ مقابل امارات قهرمان قاره کهن شد.
تیم ایران روز جمعه با شکست تیم ژاپن ضمن رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما نیز راه یافت.
در دیدار فینال تیم کشورمان در یک بازی پرقدرت و یکطرفه موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ تیم ملی امارات را شکست دهد و عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند.
مسلم مسیگر و محمدعلی مختاری هر کدام ۲ گل و پیمان حسینی، امیرحسین اکبری و سیدعلی ناظم نیز هر کدام یک گل برای تیم ملی فوتبال ساحلی به ثمر رساندند.
‘هیثم محمد’ و ‘هومید جمال’ نیز دو گل تیم امارات را به ثمر رساندند.
تیم ایران وقت اول بازی را هجومی آغاز کرد و توانست ۳ گل به ثمر برساند، در حالی که تیم امارات در زدن گل به تیم قدرتمند ایران ناکام بود. تیم ایران در وقت دوم بازی نیز دو گل دیگر وارد دروازه تیم حریف کرد و تیم امارات نیز با به ثمر رساندن ۲ گل نتیجه را در پایان این وقت ۵ بر ۲ کرد.
در وقت سوم نیز بازیکنان ایران ۲ گل دیگر وارد دروازه تیم امارات کردند و در پایان تیم کشورمان ۷ بر ۲ این تیم را شکست داد.
تیم های ملی امارات و ژاپن با ۲ عنوان قهرمانی آسیا پرافتخارترین تیم های آسیا به شمار می روند و تیم ساحلی ایران که در رنکینگ اول آسیا قرار دارد با شکست هر دو تیم ژاپن و امارات، دومین قهرمانی خود را در آسیا ثبت کرد.
در دیدار رده بندی نیز تیم های ملی ژاپن و لبنان به مصاف یکدیگر رفتند و با پیروزی ۶ بر ۳ ژاپن، این تیم به عنوان آخرین سهمیه از قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی باهاما را دریافت کرد.

** آقای گل و برترین ها:
در پایان مسابقه تیم های فوتبال ساحلی ایران و امارات، ‘محمد مختاری’ از سوی مسئولین برگزارکننده این دوره از بازی ها بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
مختاری فنی ترین بازیکن این رقابت ها، آقای گل مسابقات نیز شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عنوان بهترین تیم در بازی جوانمردانه را به خود اختصاص داد و جایزه این عنوان توسط محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کسب شد.
تیم ایران در رقابت های آسیایی ترنگانو مالزی ۶ بازی مقابل تیم های مالزی، بحرین، افغانستان، چین، ژاپن و امارات انجام داد و با ۶ پیروزی و کسب ۱۸ امتیاز و به ثمر رساندن ۵۰ گل ودریافت ۱۱ گل قهرمان شد.
از نظر امتیاز تیم های امارات، ژاپن، لبنان، بحرین، افغانستان، عمان، مالزی، عراق، تایلند، قطر و چین در جایگاه دوم تا دوازدهم قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.