تیم ایران پنج مدال طلای آسیایی در مسابقات کمپو باکو کسب کرد

double-quot
باکو – جارپرس – تیم سه نفره جمهوری اسلامی ایران در دومین دوره مسابقات ورزشهای رزمی کمپو آسیا که در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد، پنج مدال طلا و یک برنز کسب کرد.
کد خبر : 20100
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1396 - 5:33
تیم ایران پنج مدال طلای آسیایی در مسابقات کمپو باکو کسب کرد

به گزارش جارپرس، دومین دوره مسابقات ورزش های رزمی کمپو روز های ششم و هفتم فروردین ماه جاری با حضور ورزشکارانی از جمهوری آذربایجان، چین، قرقیزستان، افغانستان و نیز تیم سه نفره کشورمان به سرپرستی احسان نظیفی در مجموعه ورزشی المپیک شاغان باکو برگزار شد.
محمود روستا ورزشکار وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان در رشته های سوپر فایت سابمیشن کمپو بدون یونیفرم و سابمیشن کمپو با یونیفرم همه حریفان خود را شکست داد و صاحب مدال طلا شد اما وی در مرحله نیمه نهایی مسابقه رشته سابمیشن کمپو بدون یونیفرم در برابر حریف آذربایجانی خود شکست خورد و به مدال برنز قناعت کرد.
محمود صفریان ورزشکار کشورمان در وزن ۸۵ کیلوگرم نیز در رشته های فول کمپو ، سابمیشن کمپو بدون یونیفرم و سابمیشن کمپو با یونیفرم برنده مدال طلا شد.
همچنین شهرام حقی ورزشکار ایرانی وزن ۸۵ کیلوگرم توانست در رقابت با حریف قرقیزستانی برنده کمربند حرفه ای دوره قبلی رقابت های کشورهای آسیایی برگزار شده در هند را شکست دهد و کمربند حرفه ای را به کشورمان ارمغان بیاورد.
بر اساس نتایج این رقابتهای دو روزه تیم های جمهوری آذربایجان اول، جمهوری اسلامی ایران دوم و قرقیزستان سوم شدند.
احمد نظیفی سرپرست تیم اعزامی ایران به دومین دوره مسابقات کمپو کشورهای آسیایی نتایج این مسابقات را برای کشورمان رضایت بخش خواند و گفت: این سبک ورزش رزمی، آینده خوبی در ایران دارد.
دومین دوره مسابقات کمپو کشورهای آسیایی با مساعدت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کمپو جمهوری آذربایجان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.