0 نظر
179 بازدید

تیراندازی در مجلس عروسی در شوش خوزستان ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت

double-quot
دزفول – جارپرس – تیراندازی دوشنبه شب در یک مجلس عروسی در شهر شوش در استان خوزستان موجب زخمی شدن داماد و ۱۰ نفر دیگر حاضر در این عروسی شد.

کد خبر : 19979
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1395 - 7:00
تیراندازی در مجلس عروسی در شوش خوزستان ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش روز سه شنبه با تشریح جزئیات این حادثه تیراندازی گفت: این حادثه دوشنبه شب در یک مجلس عروسی در منطقه آخر آسفالت شهر شوش رخ داد.
مصطفی نظری تعداد مصدومان این تیراندازی را که با اسلحه جنگی رخ داده حدود ۱۱ نفر عنوان کرد و افزود:از آنجا که برخی مصدومان این تیراندازی خود به بیمارستان های منطقه مراجعه کرده و مصدومیت آنها جزئی بوده آمار دقیق مصدومان مشخص نیست اما تعداد ۱۱ نفر مصدوم قطعی است.
وی افزود: طبق بررسی اولیه عامل این حادثه که شرایط عادی نداشته در ادامه رسم غلط تیراندازی در مجالس اقدام به تیر اندازی کرده و حمله به این مجلس عروسی صحت ندارد.
وی گفت: بررسی بیشتر این حادثه از سوی دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان شوش در دست پیگیری است.
نظری با بیان اینکه این حادثه تیراندازی کشته نداشته اظهار کرد:یکی از مصدومان این تیراندازی که ظاهرا از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته برای ادامه درمان به اهواز اعزام شد که حال وی رضایت بخش اعلام شده است.
وی گفت:تعدادی دیگر از مصدومان این تیراندازی در بیمارستان نظام مافی شوش تحت درمان می باشند و حال همگی خوب گزارش شده و روند درمان آنها ادامه دارد.
دادستان شوش گفت: این حادثه به طور ویژه از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در دست پیگیری بوده و با عوامل آن به شدت برخورد می شود.
وی رسم غلط تیراندازی در مجالس شادی و عزا را حرکتی زشت و حادثه آفرین توصیف کرد و گفت: بارها در خصوص عواقب این اقدام به شهروندان هشدار داده شده ضمن اینکه قانون مجازات سنگینی برای عوامل تیراندازی در مجالس در نظر گرفته است.
شهر شوش در شمال استان خوزستان و در فاصله ۱۰۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.
در یک سنت غلط رایج در استان خوزستان افراد در مراسم شادی و عزا با استفاده از اسلحه جنگی اقدام به تیر اندازی هوائی می کنند هر چند مسئولان استان تا کنون عواقب این تیراندازی را برای مردم تشریح کرده اند اما این رسم همچنان در استان خوزستان پا برجاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.