توقیف شناور ‌حامل ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

double-quot تهران - جارپرس - رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر : 103160
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 مهر 1401 - 12:47
توقیف شناور ‌حامل ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مجتبی قهرمانی اظهار کرد: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

قهرمانی همچنین با بیان اینکه مرتکبان قاچاق سازمان‌یافته سوخت علاوه بر جریمه نقدی و مجازات حبس به ضبط اموال ناشی از جرم نیز محکوم می‌شوند، گفت: در راستای اجرای ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا، شناور دخیل در امر قاچاق نیز به‌نفع دولت ضبط خواهد شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه پرونده شناور متخلف در سیر مراحل رسیدگی قضایی قرار دارد، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری ضابطین، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌های ملت ایران لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.