توزیع کارت های خرید کالاهای ایرانی گام بلندی در راستای رونق بازار داخلی است

double-quot
کرمانشاه – جارپرس – رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: توزیع کارت های خرید محصولات و کالاهای ایرانی در بین اقشار مختلف مردم می تواند گام بلندی در راستای رونق بازار داخلی و تشویق عموم به استفاده از محصولات ساخت داخل کشور باشد.

کد خبر : 19782
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 8:34
توزیع کارت های خرید کالاهای ایرانی گام بلندی در راستای رونق بازار داخلی است

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، معراج محرابی اظهار کرد: چندی پیش دولت چنین برنامه ای را اجرا و به قشرهای مختلف کارت های اعتباری خرید کالای ایرانی اعطا کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد.
وی افزود: لازم است دولت این برنامه را دنبال کرده و برای افراد بیشتری چنین امکانی را فراهم کند تا شاهد رونق تولیدات داخلی و نوعی فرهنگ سازی برای استفاده از محصولات ساخت داخل باشیم.
محرابی ادامه داد: پس از فرمان رهبری و اعلام سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی ایشان یک عزمی در داخل برای رونق بازار کسب و کار و رفع موانع در دستور کار دولت بخصوص وزارت صنایع و معادن شکل گرفت و حتی ستاد اقتصاد مقاومتی نیز به ریاست آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ایجاد شد.
رئیس خانه صنعت و معدن با بیان اینکه این باور در بین مردم کم کم در حال شکل گرفتن است که اگر می خواهیم اقتصادمان رشد کند باید کالای ایرانی مصرف کنند، گفت: حمایت از تولیدگران داخلی نیز آن ها را به تولید محصولات باکیفیت تشویق می کند که خوشبختانه طی چند سال اخیر شاهد برداشته شدن موانع دست و پا گیر از مقابل آن ها بوده ایم.
وی گفت: توجه به تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی گام بلندی برای عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز خواهد بود.
محرابی، حمایت از خرید کالای ایرانی را در بهبود وضعیت اشتغال نیز بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: زمانی که ما از محصولات تولیدی ساخت داخل استفاده کنیم واحدهای تولیدی ما نیز فعالتر می شوند و همین فعالیت مضاعف آن ها باعث جذب نیروی کار بیشتر می شود.
وی در پایان نقش رسانه ها را در فرهنگ سازی برای استفاده عموم مردم از کالاهای ایرانی را نیز بسیار حائز اهمیت برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.