0 نظر
205 بازدید

در پی اجرای رأی بند 20 صورت گرفت

تغییر شغل ۱۲ واحد صنفی مزاحم در منطقه ۱۹تهران

double-quot تهران- جارپرس-شهردار منطقه 19 از شناسایی واحدهای صنفی مزاحم و اجرای رأی بند 20 در راستای ساماندهی آن ها خبر داد.
کد خبر : 79212
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 15:17
تغییر شغل ۱۲ واحد صنفی مزاحم در منطقه ۱۹تهران

به گزارش جارپرس، مهدی هدایت شهردار منطقه با بیان اینکه واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده به دلایلی همچون آلودگی های صوتی، آب و هوا باعث تخریب محیط زیست و سلب آرامش شهروندان می شوند خاطرنشان کرد: در همین راستا طی فعالیت های اجرایی در حوزه ساماندهی این منطقه، ۱۲ واحد صنفی مزاحم در خیابان میعاد شمالی شناسایی شده و در پی اجرای رأی بند ۲۰ تغییر شغل دادند.

به گفته او این واحدها در زمینه بافندگی، میوه فروشی، تراشکاری، فروش مواد غذایی و… فعال بودند.

هدایت همچنین به فعالیت ۲ کارواش مزاحم در خیابان های شهید صمدی و ماهان اشاره کرد و افزود: به منظور رفع مزاحمت این کارواش ها در حال اخذ رأی بند ۲۰ مبنی بر تعطیلی آن ها هستیم.

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی و تشکیل پرونده بند ۲۰ مشمول آرای تمهیدات برای واحدهای خدمات خودرویی گفت: اکثر این واحدها در خیابان نیکوبین مشغول کار هستند و در همین راستا نیز تاکنون ۴۰ مورد بازدید برای تشکیل پرونده بند ۲۰ انجام شده است.

همچنین به منظور ساماندهی نمایشگاه داران بلوار شکوفه و واحدهای تولید پوشاک در خیابان نیایش شمالی، ۱۸ مورد رأی بند ۲۰ مبنی بر تعطیلی به متصدیان این مشاغل ابلاغ شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.