0 نظر
172 بازدید

تغییر تفکر امریکا شرط بازگشایی سفارت ایالات متحده در ایران

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلستان گفت که بازگشایی سفارتخانه امریکا در ایران منوط به تغییرات بنیادین دیدگاه ایالات متحده نسبت به کشورمان است.

کد خبر : 11287
تاریخ انتشار : شنبه 14 شهریور 1394 - 9:19
تغییر تفکر امریکا شرط بازگشایی سفارت ایالات متحده در ایران

 

 

 

عباسعلی منصوری آرانی روز شنبه ضمن اظهار بی اطلاعی از رفع فیلتر سایت بی بی سی فارسی به خبرنگار پارلمانی جارپرس گفت که بنده نه در گذشته و نه در حال حاضر از فیلتر شکن استفاده نکرده ام و نمی دانم که سایت بی بی سی بسته و یا باز شده است.

 

رئیس گروه دوستی پارلمان ایران و انگلستان همچنین در مورد احتمال بازگشایی سفارت امریکا در ایران در پی گشایش سفارتخانه های انگلیس و ایران در این دو کشور اظهار کرد: باید میان امریکا و انگلیس تفاوت قائل شویم؛ چرا که انگلستان پس از انقلاب در ایران دارای سفارت بوده است و خودشان آن را بستند و خودشان نیز آن را باز کرده اند.

 

وی ادامه داد: با توجه به بی اعتمادی شدید و دیوار بلند و ضخیمی که میان ایران و امریکا وجود دارد، در یک آینده نزدیک قطعا سفارتخانه ها باز نمی شود، در آینده میانه نیز این امر بسیار بعید است و در آینده دور منوط به تغییرات بنیادین در سیاست های امریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران است که این موارد الزام است .

 

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در پایان عنوان کرد: باید دید که چه زمانی امریکایی ها به این نقطه می رسند که تفکر و ایده هایشان را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهند.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.