ترامپ به گمراه کردن افکار عمومی آمریکا اعتراف کرد

double-quot تهران- جارپرس- «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به گمراه کردن مردم آمریکا در خصوص ویروس کرونا اعتراف کرد.
کد خبر : 32808
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 شهریور 1399 - 8:03
ترامپ به گمراه کردن افکار عمومی آمریکا اعتراف کرد

تهران- جارپرس– «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به گمراه کردن مردم آمریکا در خصوص ویروس کرونا اعتراف کرد.

به گزارش روز پنجشنبه روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن، ترامپ اذعان کرد که چندی پیش در سال جاری میلادی برای اینکه از اهمیت همه گیری کووید- ۱۹ بکاهد به بهانه «کاهش ترس و نگرانی» مردم در خصوص گسترش این بیماری، علنا شدت خطر این بیماری را ناچیز شمرد.

ترامپ  عصر چهارشنبه به وقت محلی در یک گفت وگوی مطبوعایت در حالی این مطلب را اعلام کرد که موج انتقادها علیه وی در خصوص نحوه برخوردش با بیماری کرونا بار دیگر به راه افتاده است.

وی عصر دیروز در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در ارتباط با اینکه «آیا وی از اهمیت خطر ویروس کرونا را دست کم گرفته و یا توده های مردم را گمراه کرده تا دچار ترس و نگرانی نشوند» اظهار داشت که نمی خواسته مردم را بترساند و نمی خواهد ترس و نگرانی ایجاد کند.

ترامپ با ابراز این مطلب که وی “آمریکا یا جهان را به سوی جنون رهبری نمی کند” افزود: ما می خواهیم به عنوان یک دولت، اقتدار و اعتمادمان را نشان دهیم .

ترامپ به این ایده که «تلاش هایش در جهت کم خطرناک جلوه دادن ویروس کرونا در واقع بخشی از یک راهبرد برنامه ریزی شده است» اعتراض نکرد و آن را مردود ندانست .

ترامپ به رغم اینکه بارها حاضر نشده خطر کرونا را به رسمیت بشناسد اما بر اساس مطالب مخفیانه ضبط شده اعتراف کرد که در ارتباط با این بیماری ترس و نگرانی های جدی وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.