0 نظر
190 بازدید

ترامپ، بایدن را با “دیکتاتورهای متزلزل” مقایسه کرد

double-quot تهران - جارپرس - دونالد ترامپ در بیانیه‌ طولانی خود از "سازمان‌های رسانه‌ای و چپ‌ سیاسی" انتقاد کرد و گفت که آن‌ها تلاش می‌کنند تا آمریکا را به کشوری تبدیل کنند که مردمانش به سختی بتوانند آن را تشخیص دهند.
کد خبر : 79798
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 23:31
ترامپ، بایدن را با “دیکتاتورهای متزلزل” مقایسه کرد

 

به گزارش جارپرس از  ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا اظهار کرد: این چپ‌گراهای رادیکال در واشنگتن “هیچ” اهمیتی به دموکراسی آمریکا نمی‌دهند. تنها چیزی که آن‌ها اهمیت می‌دهند این است که بر خود شما و ثروتتان کنترل داشته باشند.

ترامپ افزود: اما برای آنها بدترین بخش این است که مردم آمریکا حقیقت را از میان رویدادهای رسانه‌ای ساختگی آنها می‌بینند- که به طور نفرت‌انگیزی با شکست امنیتی تحت مدیریت پلوسی در کنگره و تاریک‌ترین روزها در تاریخ آمریکا و مرگ ۳۰۰۰ آمریکایی قابل قیاس است. مردم یک “سیاستمدار بدبین” را می‌بینند که برای انتخابات نامزد شد و وعده‌هایی درخصوص وحدت داد اما اکنون “تفرقه‌انگیزترین” کار ممکن از جمله تهمت زدن به مخالفان و رقبای سیاسی خود به‌عنوان تروریست‌های داخلی را انجام می‌دهد؛ درست مانند کاری که “دیکتاتورهای متزلزل” در کشورهای کمونیستی انجام می‌دهند.

ترامپ کنفرانس خبری که قرار بود در تفرجگاه مارالاگو در “پالم بیچ” فلوریدا در تاریخ ۶ ژانویه (پنجشنبه) به مناسبت سالگرد حمله هوادارانش به ساحتمان کنگره برگزار شود، لغو کرد. گرچه پیش بینی شده بود که این رئیس جمهور سابق قصد داشته دیدگاه خود را درخصوص رویدادهای مربوط به ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به‌اشتراک بگذارد. ترامپ توضیح داد که دلیل لغو این رویداد مربوط به “تعصب و عدم صداقت کامل” دموکرات‌ها، ۲ جمهوری خواه و “رسانه‌های خبری جعلی” بود.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، مستقیما نام رئیس جمهور سابق را در سخنرانی روز پنجشبه خود ذکر نکرد، اما با این حال گفت: او نه تنها رئیس جمهور سابق است بلکه او رئیس جمهور “شکست خورده” سابق است. این رئیس جمهور سابق با اختلاف ۷ میلیون رای مردم آمریکا، رسما شکست خورد.

بایدن، پس از محکوم کردن رئیس جمهور سابق و وقایع حملات ۶ ژانویه، در سخنرانی خود فرصتی یافت تا درخصوص لایحه انتخابات فدرال سخنرانی کند.

بایدن خاطرنشان کرد: ما باید در دفاع از حق رای، قاطع، مصمم و تسلیم ناپذیر باشیم. رای غالب است، نه خشونت.

اگرچه تاکنون ترامپ به‌صورت رسمی پیشنهادی برای ریاست جمهوری اعلام نکرده است، با این حال تحلیگران سیاسی و رسانه‌ها پیش بینی می کنند که این رئیس جمهور سابق تصمیماتش را تا اواسط  ماه نوامبر اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.