تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات شورای تحول منطقه ۱۵شهرداری تهران

double-quot

تهران- جارپرس-معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۵گفت :۱۰۰درصد مصوبات شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی منطقه محقق شده است.

کد خبر : 32269
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 تیر 1399 - 6:51
تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات شورای تحول منطقه  ۱۵شهرداری تهران

به گزارش جارپرس ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مرتضی اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اعلام این خبر گفت: این شورا با هدف بهبود ساز وکارهای لازم به منظور ساماندهی تصمیمات مربوط به نیروی انسانی و ایجاد انگیزه و افزایش رضایت کارکنان از سال گذشته تشکیل شد.
او با اشاره به اینکه، تاکنون ۳۸ جلسه شورای تحول با حضور شهردار منطقه و اعضای شورا برگزار شده است،افزود: در این جلسات ۹۲۹ مصوبه به تصویب که همگی با تلاش همکاران معاونت منابع انسانی به سرانجام رسیده است.
اصغری در ادامه به تشریح موضوع موصوبات پرداخت و افزود: انتصاب، ارتقای شغلی، جابجایی، بررسی موضوعات تخصصی نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد کارکنان قراردادی در پایان سال، ماموریت کارکنان رسمی، انتقال کارکنان قراردادی(از منطقه به سایر مناطق یا بالعکس)، موضوعات انضباطی و پیگیری مساعدت برای پست های سازمانی کارکنانی از جمله این موضوعات است.
معاون توسعه منابع انسانی منطقه با اشاره به اینکه رشد و توسعه سازمانها در گرو استفاده صحیح از سرمایه های انسانی آنها،ست افزود: کارکنانی که درجهت بهبود و پیشرفت سازمان فعالیت می کنند، تشویق می شوند.
او در پایان اظهار امیدواری کرد: تلاش ما بر این است با تحقق مصوبات شورای تحول و ارتقای سرمایه های انسانی منطقه بتوانیم روحیه، تلاش، انگیزش و رضایت سرمایه انسانی را ارتقادهیم تا در نهایت کارایی و اثربخشی سازمان‌ بهبود یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.