تجهیز بوستان افرا منطقه ۱۹ به امکانات مدیریت بحران

double-quot

۹۲/۱۱/۰۶ تهران- جارپرس-دبیر ستاد بحران منطقه ۱۹ از تجهیز کامل بوستان افرا در بزرگراه خلیج فارس به منظور خدمات رسانی بهتر در مواقع بحرانی خبر داد. به گزارش  جارپرس ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمدباقر علیزاده بوستان افرا را از بوستانهای  بزرگ شهر تهران در خصوص اسکان اضطراری دانست و گفت: این بوستان مجهز به

کد خبر : 2470
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 بهمن 1392 - 14:15
تجهیز بوستان افرا منطقه ۱۹ به امکانات مدیریت بحران

۹۲/۱۱/۰۶

تهران- جارپرس-دبیر ستاد بحران منطقه ۱۹ از تجهیز کامل بوستان افرا در بزرگراه خلیج فارس به منظور خدمات رسانی بهتر در مواقع بحرانی خبر داد.

به گزارش  جارپرس ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمدباقر علیزاده بوستان افرا را از بوستانهای  بزرگ شهر تهران در خصوص اسکان اضطراری دانست و گفت: این بوستان مجهز به کلیه امکانات خاص از جمله سکوهای اسکان اضطراری ثابت و سیار، سرویسهای بهداشتی(حمام-توالت) ثابت و سیار و آب آشامیدنی است.

علاوه بر این ستاد بحران این منطقه به منظور پیش بینی تامین مواد غذایی مورد نیاز شهروندان تفاهم نامه های بسیار گسترده ای با تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد غذایی انجام داده است.

علیزاده با اشاره به تأکید شهردار منطقه در خصوص ساخت و راه اندازی پروژه های مربوط به ستاد مدیریت بحران، خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن آمادگی کامل مدیران خانه های دوام گروه های داوطلب واکنش اضطراری محله(دوام) وکانونهای شهروند مسئول، تعامل نزدیک  و تنگاتنگی با تمامی ادارات و نهادها و سازمانهای خدمات رسان  از جمله راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دارد تا در صورت وقوع زلزله و سایر حوادث غیر مترقبه در ورودی اتوبان ساماندهی مناسب، شریان اصلی و حیاتی خلیج فارس بصورت کامل در اختیار نیروهای امدادی و خدمات رسان قرار گیرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.