بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین آغاز شد/یادی از رهبر سیاهان مسلمان آمریکا

double-quot
تهران – جارپرس – بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار می شود؛ آغاز شد.

کد خبر : 19521
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اسفند 1395 - 7:59
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین آغاز شد/یادی از رهبر سیاهان مسلمان آمریکا

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، پیش از آغاز بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سخنانی کوتاه، به حضار خیر مقدم گفت و با تشریح اهداف برگزاری این اجلاس، از حضرت آیت الله خامنه ای درخواست کرد که با بیانات خود، آغازگر این همایش باشند.
رهبر معظم انقلاب در ابتدای بیانات خود با بیان این که امروز سالروز شهادت «مالکوم ایکس» رهبر سیاهان مسلمان آمریکاست، گفتند: از حضار محترم خواهش می کنم حمد و قل هو الله برای روح آن شهید بخوانند.
سران سه قوه، دبیر شورای نگهبان، حجت الاسلام ناطق نوری، فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب نیز در این مراسم حضور دارند.
شعار ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین ‘همه باهم در حمایت از فلسطین’ است.
قرار است فردا عصر (چهارشنبه) مراسم اختتامیه با سخنرانی رییس جمهوری برگزار شود.
در این اجلاس، وزرای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان گروه های جهادی و مقاومت نیز حضور دارند.
همچنین اعضای کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی و نمایندگان مجلس به همراه روسای گروه های جهادی اسلامی، فلسطینی و نمایندگان آنها، حضور دارند.
به گفته کاظم جلالی سخنگوی این اجلاس، در مراسم امروز بیش از ۸۰ هیات و ۷۰۰ میهمان خارجی به مدت دو روز مهمان مجلس شورای اسلامی خواهند بود و روز پنج شنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود.
گفتنی است پنج اجلاس در سال‌های ۷۰،‌۸۰، ۸۵، ۸۷ و ۹۰ و پس از تصویب قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در ۱۹ اردیبهشت سال ۶۹ در تهران برگزار شده و امسال ششمین کنفرانس برگزار می شود.
پنجمین اجلاس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در مهرماه سال ۹۰ با شعار ‘فلسطین، وطن فلسطینیان’ برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.