بزرگترین سرمایه انسانی ما هیئت های ورزشی هستند

double-quot

بابلسر – جارپرس – رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه انسانی ما هیئت های ورزشی هستند افزود: خبرنگاران با انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی شهرستان موجب ترغیب و فعالیت بیشتر ما می شوند و حمایت افکار عمومی و عامه مردم نیز در این راه موثر است.

کد خبر : 19184
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 - 5:58
بزرگترین سرمایه انسانی ما هیئت های ورزشی هستند

 

به گزارش خبرنگار جارپرس از بابلسر، اسماعیل پهلوان ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به همین مناسبت امسال ۱۳۶ برنامه ورزشی در بابلسر اجرا شد.

وی بیان داشت: شهرستان بابلسر به دلیل دارا بودن فضای زیاد ورزشی، دارای پتانسیل بالای ورزشی نیز می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر، با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه انسانی ما هیئت های ورزشی هستند ادامه داد: اهم کارهای ما را هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد بر عهده دارند.

به گفته او: نمایندگی اداره ورزش و جوانان بهنمیر بابلسر با بیش از ۷۰ درصد مشارکت مردمی تکمیل و ساماندهی شد.

اسماعیل پهلوان با بیان اینکه در آینده عملکرد ما روبه بهبود است گفت: به جز برنامه های عادی در دهه فجر امسال ۱۳۶ برنامه متنوع ورزشی از سوی هیئت های ورزشی و اداره ورزش و جوانان بابلسر به مرحله اجرا در آمد.

وی با اذعان به اینکه؛ در آینده ای نزدیک بابلسر میزبان یادواره شهدای ورزشکار و برنامه و مسابقات مختلف ورزشی است تصریح کرد: ۴ اسفند بابلسر میزبان رویداد ورزشی کارکنان وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

پهلوان در پایان؛ ضمن تشکر از مسئولین شهری بابلسر و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان بابلسر در راستای حمایت و اجرای بهتر برنامه های این اداره، از خبرنگاران حاضر با اهدای جوائزی تقدیر کرد.

در ابتدای این جلسه مرتضی اسدپور مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بابلسر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از اصحاب رسانه مازندران و خبرنگارانی که در پوشش اخبار و رویدادهای ورزشی این اداره تلاش بیشتری دارند قدردانی کرد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.