0 نظر
144 بازدید

برگزاری کارگاههای آموزشی با موضوع پسماند

double-quot

تهران – جارپرس – قائم مقام منطقه دو تهران از برگزاری کارگاههای آموزشی در خصوص عدم استفاده از کیسه های نایلونی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی نایلکس درراستای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک در این منطقه خبر داد. به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران، “علی درویش پور” با اعلام این

کد خبر : 10737
تاریخ انتشار : شنبه 10 مرداد 1394 - 10:53
برگزاری کارگاههای آموزشی  با موضوع پسماند
تهران – جارپرس – قائم مقام منطقه دو تهران از برگزاری کارگاههای آموزشی در خصوص عدم استفاده از کیسه های نایلونی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی نایلکس درراستای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک در این منطقه خبر داد.

به گزارش جارپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ تهران، “علی درویش پور” با اعلام این مطلب افزود: به منظور ارتقا سطح آگاهی های عمومی و جلب مشارکت حداکثری شهروندان در عدم استفاده از کیسه های نایلونی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که تاثیرات مخربی بر محیط زیست داشته و با باقی ماندن طولانی مدت در محیط زیست آلودگی آن را در پی دارند برنامه های ویژه ای در سطح منطقه برگزار می شود.

 

وی اظهارداشت: درراستای طرح کمپین آسمان آبی زمین پاک کارگاههای آموزشی در سطح مساجد ، سرای محلات و خانه های سلامت در خصوص عدم استفاده از کیسه های نایلونی و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی نایلکس برگزار خواهد شد تا بتوانیم فرهنگ آسمان آبی زمین پاک را در اذهان مردم و شهروندان نهادینه نماییم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.