0 نظر
206 بازدید

برنامه سازمان غذا و دارو در برخورد با نمک‌های تقلبی

double-quot
تهران – جارپرس – مدیرکل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، از تشکیل کارگروه کشوری نمک جهت تشدید بر تولید و عرضه نمک خبر داد.
کد خبر : 8706
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1393 - 7:02
برنامه سازمان غذا و دارو در برخورد با نمک‌های تقلبی

به گزارش جارپرس به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دکتر هدایت حسینی مدیرکل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اظهار داشت: با توجه به وظیفه نظارتی معاونت‌های بهداشتی در سطح عرضه، اقدامات قانونی لازم درخصوص برخورد با موارد تخلف مشاهده شده توسط کارشناسان معاونت‌های بهداشتی انجام می‌شود.
وی درخصوص واحدهای تولیدی دارای پروانه‌های بهداشتی نیز گفت: نظارت و کنترل‌های مستمر توسط کارشناسان معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور صورت می‌پذیرد و در صورت مشاهده موارد نامنطبق با ضوابط جاری وزارت بهداشت و استانداردهای مربوطه، اقدامات قانونی لازم از سوی معاونت‌های غذا و داروی ناظر بر واحد تولیدی در قالب تذکر کتبی، معرفی به مراجع قضایی و یا تعطیلی واحد و ابطال پروانه‌های بهداشتی انجام و گزارش اقدامات صورت گرفته جهت بررسی و ثبت در پرونده شرکت و در صورت لزوم اطلاع رسانی عمومی، به این سازمان ارسال می‌گردد.
حسینی افزود: با تشکیل کارگروه کشوری نمک، تشدید نظارت بر تولید و عرضه نمک‌های خوراکی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.