برف و باران جاده‌های پنج استان را مسدود کرد

double-quot تهران - جارپرس - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از مسدود شدن ۸ محور شریانی و ۶ محور غیرشریانی در پنج استان کشور خبر داد.
کد خبر : 79425
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دی 1400 - 0:50
برف و باران جاده‌های پنج استان را مسدود کرد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، فرهاد مهریاری اظهار کرد: از روز گذشته که بارش باران و برف در استان‌های مختلف شدت گرفت، استان‌های خوزستان (با شدت کمتر)، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب خوزستان درگیر بارش‌های متعددی شدند، به گونه‌ای که در مناطق و محورهای کوهستانی بارش برف با متوسط ۲۰ سانتی متر و در سایر محورها بارش باران با متوسط ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلی متر اتفاق افتاد.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون هشت محور شریانی و شش محور غیرشریانی در استان‌های بوشهر، جنوب کرمان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کهکیلویه و بویراحمد به دلیل بارش باران و برف مسدود شدند و در برخی محورها در استان‌هایی مانند جنوب کرمان، چند دهنه پل تخریب شده که باید منتظر کاهش ارتفاع آب باشیم تا بتوانیم آن را مجددا بازسازی کنیم.

مهریاری ادامه داد: برای بازگشایی مسیر و بازسازی محورهای آسیب دیده ناشی از بارش برف و باران در روزهای گذشته از استان‌های معین مناطق مذکور استفاده کردیم تا با بهره‌گیری از تجهیزات و نیروی انسانی آنها بتوانیم هرچه سریع‌تر محورها را بازگشایی کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.