برجام در سایه ترور

double-quot تهران - جارپرس - روح الله جمعه ای در یادداشتی با عنوان "برجام در سایه ترور" نوشت :برجام و هر مذاکره و توافق دیگری زمانی برای ایران و ایرانیان دارای ارزش و اعتبار است که قابلیت ایجاد آرامش و امنیت را برای کشور داشته باشد.
کد خبر : 39302
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 16:09
برجام در سایه ترور

به گزارش جارپرس از ایسنا متن یادداشت روح الله جمعه ای به این شرح است :

  جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت استقلال طلبی و آزادی خواهی که در اصول خود دارد همواره مورد خصم و تهدید نظام سلطه بوده است و از بدو انقلاب اسلامی به طرق مختلف مورد تعدی و تعرض قرار گرفته است. چهل و یک سال دفاع مقدس در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، امنیتی، فرهنگی، سیاسی و… نتوانسته است خللی در اراده پولادین ایرانیان که پس از قرنها به استقلال و آزادی رسیده اند، ایجاد نماید و از این رو تمامی توطئه ها و ترفندهای دشمنان به ویژه محور عبری،عربی و غربی نقش بر آب شده است که البته در مسیر مقاومتحداکثری، هزینه های زیادی از جمله تحریم های گسترده و فشار اقتصادی بر معیشت مردم از سوی دشمنان اعمال شده که تلاش مقامات دلسوز نظام و دولتمردان همواره بر کاهش و رفع مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و تحمیلی بوده است.

در این مسیر برجامحاکمیتی به عنوان یک سند بین المللی علاوه بر رفع تحریم های سازمان ملل توانست حقانیت و اصالت انقلاب اسلامی در پایبندی به تعهداتش و همچنین مظلومیت مردم ایران را به جامعه جهانی نشان دهد اما خروج آمریکا از این پیمان بین المللی یکی دیگر از وجوه امپریالیستی این کشور را به دنیا نمایاند و از این رو در انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایالات متحده برجام به عنوان یک موضوع برون آمریکایی در محور توجهات منازعات انتخاباتی قرار داشت و رئیس جمهور منتخب آمریکا تلویحا خروج این کشور از برجام توسط ترامپ را مایه سرافکندگی و دنیاستیزی رقیب جمهوری خواه خود اعلام کرده و نزدیکان وی نیز بیان داشتند در صورت استقرار جوبایدن در کاخ سفید، برگشت به برجام در زمره اولین دستور کارهای رئیس جمهور جدید آمریکا خواهد بود. اما ترور اخیر دانشمند برجسته ایرانی شهید فخری زاده، برجام را در سایه ترورهای وحشیانه اخیر عوامل و مزدوران وابسته به رژیمصهیونیستی و آمریکا قرار داده است.

رئیس جمهور آینده ایالات متحده باید پیش از ورود به موضوع برجام توجه دقیق و واقع بینانه ای به خشمایرانیان در جریان ترور سرداران ملی خود در عرصه مقاومت و فناوری داشته باشد. برجام و هر مذاکره و توافق دیگری زمانی برای ایران و ایرانیان دارای ارزش و اعتبار است که قابلیت ایجاد آرامش و امنیت را برای کشور داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.