براری:به طلای قهرمانی جهان فکر می کنم

double-quot
تهران – جارپرس – دارنده مدال طلای پیکارهای وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۷ آسیا گفت: هدف بعدی من قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ در آمریکا است.

کد خبر : 20457
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 5:28
براری:به طلای قهرمانی جهان فکر می کنم

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا،‌ «محمدرضا براری» در خصوص پیکارهای دسته ۱۰۵ کیلوگرم قهرمانی آسیا در عشق آباد ترکمنستان افزود: مسابقه بسیار سختی بود و رقیبان قدرتمندی داشتم که تعدادی از آنها در المپیک ریو نیز حضور داشتند.
وی اظهار داشت: به همراه دیگر نماینده کشورمان در این دسته یعنی علی هاشمی از جان مایه گذاشتیم و خدا را شکر می کنم که دست خالی برنگشتیم و دل ملت ایران را شاد کردیم.
دارنده دو مدال طلای پیکارهای قهرمانی آسیا ادامه داد: البته هنوز نمی دانم در ترکیب تیم اعزامی به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی حضور دارم یا نه؟ اما هدف اصلی من کسب مدال طلای پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۱۷ جهان در آمریکا و کسب هر سه مدال دسته ۱۰۵ کیلوگرم است.
این وزنه بردار ساروی تیم ملی ادامه داد: برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا تنها ۴۰ روز تمرین کردم و به اتفاق علی هاشمی دیگر نماینده کشورمان که با وجود مصدومیت در این مسابقات حضور یافت،‌ توانستیم با کسب مدال پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهیم.
وی همچنین در خصوص بهادر مولایی نیز گفت: جای بهادر در مسابقات بسیار خالی بود و امیدوارم هر چه زودتر به میادین قهرمانی بازگردد و برای کشورمان افتخارآفرینی کند.
محمدرضا براری روز گذشته در پیکارهای وزنه برداری قهرمانی آسیا در حرکت یک ضرب با بلند کردن وزنه ۱۷۷ کیلوگرم و ۲۲۱ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۳۹۸ کیلوگرم هر سه مدال دسته ۱۰۵ کیلوگرم را به گردن آویخت.
علی هاشمی دیگر نماینده کشورمان نیز با ثبت وزنه ۱۷۱ کیلوگرم در یک ضرب، ۲۱۳ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۳۸۴ کیلوگرم دو مدال برنز دو ضرب و مجموع را از آن خود کرد.
براری که تجربه سه میدان جهانی و کسب یک مدال برنز را در این مسابقات دارد در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو با مجموع ۴۰۶ کیلوگرم ششم شده بود.
وی همچنین در رقابت های قهرمانی سال ۲۰۱۶ آسیا که اردیبهشت ماه سال گذشته در تاشکند ازبکستان برگزار شده بود، نخستین مدال آسیایی خود را بدست آورده بود.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۷ آسیا از سوم تا نهم اردیبهشت در شهر عشق آباد ترکمنستان برگزار شد که تیم ملی ایران بعد از پنج سال توانست بر سکوی قهرمانی بایستد.
در پایان این رقابت ها تیم ایران با ۵۶۲ امتیاز قهرمان شد و تیم های چین و ازبکستان به ترتیب با ۵۴۷ و ۵۱۱ امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.