بایرن مونیخ – لاتزیو/ شکارچی جام‌ها وارد می شود

double-quot تهران - جارپرس - در دیداری حساس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در المپیکو به دیدار لاتزیو می رود.
کد خبر : 48710
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 اسفند 1399 - 8:24
بایرن مونیخ – لاتزیو/ شکارچی جام‌ها وارد می شود

به گزارش جارپرس از ایسنا، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب دو دیدار برگزار می شود. در یکی از دیدارها بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی باید در المپیکو رم به دیدار لاتزیو برود و برابر این تیم ایتالیایی قرار گیرد.

این دو تیم برای اولین بار برابر هم به میدان می روند. لاتزیو برابر تیم های آلمانی عملکرد خوبی داشته است و در مرحله گروهی نیز با دورتموند در یک گروه قرار داشت. لاتزیو در ۶ مصاف با تیم های آلمانی به ۲ برد، ۳ مساوی و یک باخت رسیده است و در خانه شکست نخورده است.

بایرن مونیخ فاتح ۶ گانه فوتبال اروپا و جهان، اخیرا توانست در قطر جام جهانی باشگاه ها را نیز به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند تا هانس فلیک در یک سال ۶ جام را با بایرن مونیخ کسب کرده باشد. البته باواریایی ها این هفته در بوندسلیگا برابر فرانکفورت با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و هفته قبل نیز برابر بیله فلد به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بودند تا از ۶ امتیاز اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده باشند و با این وجود همچنان در صدر جدول بوندسلیگا است.

بایرن برای سیزدهمین فصل پیاپی است که از مرحله گروهی صعود کرده است و به مرحله حذفی می رسد. از دوازده دوره اخیر، بایرن ۱۰ بار توانسته این مرحله را به سلامت عبور کند و باید دید این بار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. تنها رئال مادرید با ۲۴ بار و بارسلونا با ۱۷ بار پیاپی بیش از بایرن مونیخ  از مرحله گروهی صعود کرده اند.

این دیدار تقابل روبرت لواندوفسکی و چیرو ایموبیله دو گلزن برتر اروپا در فصل قبل نیز است.

در دیگر دیدار اتلتیکومادرید و چلسی برابر هم به میدان می روند. یوفا اعلام کرد بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم اتلتیکومادرید و چلسی در وزشگاه آره‌نا بخارست رومانی برگزار می شود.

اتلتیکو صدرنشین لالیگا از دو دیدار برابر لوانته تنها یک امتیاز کسب کرد و بعد از مدت ها در خانه و در لالیگا شکست خورد. تیم مادریدی با قبول شکست دو بر صفر از لوانته اکنون صدر جدول لیگ را در خطر می بیند و حالا نیز به دلیل ممنوعیت ورود شهروندان انگلیسی به کشورها، باید در رومانی دیدار رفت خود را برابر چلسی برگزار کند.

چلسی با هدایت توماس توخل هنوز شکست نخورده است و دو تساوی و ۵ برد داشته است. آبی های لندن این هفته برابر ساوتهمپتون به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

برنامه بازیها 

ﺳﻪشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹

لاتزیو – بایرن مونیخ

اتلتیکو مادرید – چلسی

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.