0 نظر
316 بازدید

بانوی ایرانی ناظر مسابقات فوتبال در المپیک توکیو شد

double-quot تهران- جارپرس- فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون از «پریا شهریاری» به عنوان ناظر برگزاری مسابقات فوتبال جهت حضور در المپیک توکیو دعوت کرد.
کد خبر : 42372
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 11:50
بانوی ایرانی ناظر مسابقات فوتبال در المپیک توکیو شد

به گزارش جارپرس ازایرنا، سی و دومین دوره بازیهای المپیک که معتبرترین و بزرگترین رویداد ورزشی در سراسر جهان به شمارمی رود با تعویق یک ساله به دلیل شیوع ویروس کرونا روبرو شد. این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷خرداد ۱۴۰۰) در توکیو پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد.

به این منظور، فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) با ارسال نامه‌ای از «پریا شهریاری» ناظر ایرانی مسابقات بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی جهت حضور در توکیو به عنوان ناظر برگزاری مسابقات فوتبال دعوت کرد.

بازی‌های المپیک با توجه به شیوع ویروس کرونا با وقفه‌ای یکساله مواجه شد که در نامه جدید ارسالی، زمان برگزاری این رویداد اعلام شده است. از شهریاری یکبار پیش از شیوع کرونا و برای دومین بار با مشخص شدن تاریخ جدید رقابت‌ها دعوت بعمل آمده است.

«پریا شهریاری» سابقه نظارت در برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ جوانان جهان در آرژانتین، جام جهانی فوتبال ساحلی در پاراگوئه، فینال جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا در اردن، بازی‌های داخل سالن ترکمنستان، بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات متعدد دیگری را در کارنامه کاری خود دارد.

این برای نخستین بار است که از یک ناظر ایرانی جهت برگزاری مسابقات فوتبال المپیک دعوت می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.