ایجاد زیر ساخت پاسخگویی؛ شفافیت فرایندها؛ پاسخگویی به رسانه/ اداره کل تجهیزات پزشکی در صدر

double-quot
تهران – جارپرس – مدیر کل دفتر راهبری،پایش و امور استانهای سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو با تشریح نحوه انتخاب اداره کل منتخب،فاکتورهای ایجاد زیر ساخت پاسخگویی؛ شفافیت فرایندها؛ پاسخگویی به رسانه را برخی از مصادیق این انتخاب بر شمرد.

کد خبر : 19684
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 اسفند 1395 - 10:56
ایجاد زیر ساخت پاسخگویی؛ شفافیت فرایندها؛ پاسخگویی به رسانه/ اداره کل تجهیزات پزشکی در صدر

 

 

به گزارش جارپرس، مدیر کل دفتر راهبری،پایش و امور استانهای سازمان غذا و دارو سازمان غذا و دارو در گفتگو با ایفدانا با بیان اینکه ریاست محترم سازمان غذا و دارو معتقد به ارزیابی عملکرد همواره حوزه های مختلف سازمان غذا و دارو و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها می باشد اظهار داشت: گرچه از سال گذشته نیز شاخص های عملکردی تهیه و تدوین گردیده و به صورت کاربردی مورد استفاده واقع شد اما ارزیابی ادارات کل در سال جاری و بر اساس شاخص های عملکردی با تعدد و جدیت بیشتری در دستور کار قرار گرفت.

 

مهندس عباس مهدیزاده اولویت شاخص های عملکردی را ایجاد زیر ساخت سیستم پاسخگویی و تهیه نمودار فرایند کاری با ذکر زمان به ارباب رجوع و به روز رسانی و در دسترسی به اطلاعات بر خط مجوز تولیدی و واردات در سایت سازمان غذا و ارو دانست و با اشاره به فرایند شفاف سازی فرایند های کاری آنرا مورد تاکید و خواست مستمر ریاست سازمان معرفی کرد.

 

وی همچنین برونسپاری و تفویض اختیار امور اجرایی غیر حاکمیتی به دانشگاهها و بخشهای غیر دولتی را از دیگر شاخصه های عملکردی ارزیابی ادارات کل سازمان غذا و دارو بر شمرد.

 

پاسخگویی به رسانه ها توسط مدیران این سازمان از دیگرانتظاراتی بود که دکتر دیناروند بر آن توصیه اکید داشته و به همین دلیل نیز دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرایندها و امور استانهای سازمان، آنرا بصورت مشخص و مستقل در زمره عناوین شاخص عملکرد سازمان غذا و دارو قرار داده است.

 

این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو با اشاره به خلاء جدی مستند سازی فرایند های کاری و تهیه گزارش عملکرد از فعالیتها در سازمان غذا و دارو علی رغم فعالیتهای بسیار زیاد گفت: با حمایتهای رئیس سازمان و پیگیریهای مستمر این اداره کل اقدامات مطلوبی در این خصوص آغاز شده است.

 

مهندس مهدیزاده با نام بردن از “توانمند و چابک سازی” آنرا از جمله اهداف ارزیابیهای عملکرد عنوان کرد و برنامه توانمند سازی آموزش کارکنان و دانشگاهها یا همان نیاز سنجی و اثر بخشی فعالیتها را نیز به عنوان شاخصی در ارزیابیها معرفی کرد.

 

وی مبنی بر معیار های مذکور و جمع آوری و محاسبه امتیازات، اداره کل نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی را به عنوان اداره کل منتخب سازمان غذا و دارو برشمرد و خاطر نشان کرد: در همایش دستاورده های سازمان غذا و دارو در دولت تدبیر و امید، توسط مقام عالی وزارت و رئیس سازمان غذا و دارو از دکتر محمود بیگلر مدیر تقدیر به عمل آمد.

 

مدیر کل دفتر راهبری، پایش و امور استانهای سازمان غذا و دارو که دبیری کمیته دستاوردهای سازمان غذا و دارو در دولت تدبیر و امید را نیز به عهد دارد در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر مدیر کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از دکتر محمد رضا صابری معاون غذا و داروی دانشگاه مشهد به عنوان معاونت برگزیده، دکتر علی جعفریان ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه تهران و مهندس محمد هاشمی مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو نیزبه پاس تلاش در جهت دستاوردها،توسط دکتر هاشمی وزیر محرم بهداشت ودرمان و دکتر دیناروند تقدیر به عمل آمد.

 

به گزارش ایفدانا؛ مهندس عباس مهدیزاده نیز به عنوان دبیر کمیته دستاوردهای سازمان غذا و دارو در دولت تدبیر و امید مورد تقدیر مقام عالی وزارت و رئیس سازمان غذا و دارو قرار گرفت.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.