انفجار خودرو خاور و سرنوشت نامعلوم راننده آن

double-quot تهران - جارپرس - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر گفت: انفجار خودرو خاور حامل کپسول‌های اکسیژن هیچ تلفاتی در پی نداشت.
کد خبر : 89400
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 21:03
انفجار خودرو خاور و سرنوشت نامعلوم راننده آن

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، مهدی مرادیان درباره حادثه انفجار خودرو خاور، اظهار کرد: ساعت ۷:۲۳ دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه، ۶ اردیبهشت) یک تصادف منجر به انفجار در بلوار سردار سلیمانی نرسیده به درِ ورودی دانشگاه صنعتی اصفهان به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی گزارش شد که آتش‌نشانان ایستگاه‌های دو و سه در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند و سریعاً آتش را ظرف ۲۰ دقیقه اطفا کردند که در اثر این حادثه برای ۲ ساعت جاده مسدود شد.

وی افزود: راننده خودرو خاور در محل حادثه حضور نداشت و ظاهراً در هنگام تصادف با جدول بلوار شهید سلیمانی این راننده از ماشین پیاده و به دلایل نامعلومی متواری می‌شود. ۳۲ کپسول اکسیژن ۸۰ کیلویی بار این خودرو خاور بود که در اثر این تصادف این کپسول‌ها منفجر می‌شوند که خوشبختانه در این حادثه هیچ فردی آسیب ندیده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان خمینی‌شهر گفت: مالکان خودرو خاور در محل حادثه حاضر شدند و تا این لحظه از سرنوشت راننده این خودرو خبری دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.