0 نظر
208 بازدید

امدادرسانی هلال احمر گیلان به یک مادر باردار و دو بیمار قلبی

double-quot
رشت – جارپرس – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: امدادگران این جمعیت صبح امروز (پنجشنبه) در پی بارش شدید برف، یک مادر باردار و دو بیمار قلبی را به بیمارستان منتقل کردند.

کد خبر : 19016
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 بهمن 1395 - 6:40
امدادرسانی هلال احمر گیلان به یک مادر باردار و دو بیمار قلبی

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مهدی ولی پور روز پنجشنبه افزود: امدادگران این جمعیت، یک مادر باردار را از بخش لولمان شهرستان رشت به بیمارستان الزهرا در رشت منتقل کردند.
وی اظهار داشت: امدادرسانی به دو بیمار قلبی در آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر و انتقال به بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه نیز صبح امروز از سوی امدادگران جمعیت هلال احمر استان انجام گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بیان داشت: در مراکز اورژانس امام زاده هاشم، آستانه اشرفیه، رشت و خمام دستگاه های آمبولانس را به عنوان پشتیبان مستقر کرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی به فوریت های برق استان گیلان فرستاده شده و پنج تیم واکنش سریع جمیعت هلال احمر استان گیلان فعال است.
در زمان حاضر، ۱۸۰ نیروی امدادی جمعیت هلال احمر گیلان در قالب ۳۰ تیم امدادی در محورهای استان گیلان آماده باش هستند.
هواشناسی گیلان آسمان امروز (پنجشنبه) را ابری و مه آلود، بارش برف، در بعضی نقاط مخلوط باران و برف، وزش باد (گاهی خیلی شدید) ، طی عصر و شب با کاهش ناپایداری و ابر، مناطق غربی استان قبل از ظهر با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.