0 نظر
77 بازدید

جام ملت‌های آسیا؛

اقبالی: بازیکنان تیم ملی به خودباوری رسیده‌اند/ این تیم ظرفیت قهرمانی را دارد

double-quot تهران- جارپرس-مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها موضوع مهم در آستانه دیدار با قطر این است که بازیکنان تیم ملی به خودباوری رسیده‌اند و این را در دیدار با ژاپن دیدیم.
کد خبر : 138614
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 بهمن 1402 - 10:24
اقبالی: بازیکنان تیم ملی به خودباوری رسیده‌اند/ این تیم ظرفیت قهرمانی را دارد

به گزارش جارپرس از ایرنامسعود اقبالی ، در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ملی ایران تا به اینجای کار غیرت به خرج داده و امیداوارم این راه هم ادامه یابد. خدا را شکر تیم ملی به بلوغ کامل رسیده و بازیکنان همدیگر را کامل می‌شناسند و در مهم‌ترین بازی مقابل ژاپن شاهد بودیم بازیکنان چشم بسته همدیگر را پیدا می‌کردند.

وی افزود: ما در گروه آسانی قرار داشتیم که متاسفانه در یک بازی کار را برای خودمان سخت کرده بودیم. البته خوشحالم تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدیم و امیدوارم در نهایت قهرمان آسیا شویم و بتوانیم دل مرد را شاد کنیم. الکس فرگوسن یک جمله معروفی دارد که می‌گوید باید در هر تورنمنتی اول باشیم و دوم شدن فایده‌ای ندارد. امیدوارم بازیکنان در جام ملت‌های آسیا قهرمان شوند چون این تیم ملی، ظرفیت قهرمان شدن را دارد.

وی در مورد دیدار ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم جام ملت‌های آسیا گفت:‌ در نیمه اول ترس و دلهره از صورت بازیکنان معلوم بود و بازیکنان خط دفاعی با اشتباهی که انجام دادند گل اول را خوردیم. ولی نمی‌دانم در بین دو نیمه چه گذشت که بازیکنان طوفانی شروع کردند و خداراشکر توانستیم بازی را در ۹۰ دقیقه به پایان برسانیم.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره انتخاب داور عربی برای بازی ایران و قطر، توضیح داد: ما باید به این جنبه‌ها توجه نکنیم و قطعا کادر فنی حاشیه‌ها را از بازیکنان دور خواهد کرد. اگر ما به این موضوعات زیاد توجه کنیم قطعا تمرکز خودمان را از دست می‌دهیم و نمی‌توانیم به قهرمانی در آسیا فکر کنیم. تنها موضوع مهم به نظر من خود باوری است که خداراشکر بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و من این مهم را در دیدارِ ژاپن دیدم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.