0 نظر
858 بازدید

نقدی بر برنامه چهار شگفت انگیز در صداو سیما

افول حقیقت انسانی

double-quot تهران- جارپرس - خنده ای که نتیجه ی تمسخر رهگذران وبی ارزش نمودن کرامت انسان با بی ربط گویی است پر واضح است که خنده ای بی ارزش وهمراه با افول حقیقت انسانی است.
کد خبر : 137402
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 15:58
افول حقیقت انسانی

یکی از اهداف ادیان الهی و انبیای بزرگ پروردگار سعی در تجسم وباور پذیری مهمترین مرحله زندگی بشریت یعنی “مرگ”است.ذات انسان از نسیان و فراموشی ونوع بشر این واقعه ی مهم زندگی بشر را به  دست نسیان می دهند . رسولان الهی آمده اند تا متذکر مرگ باشند و انسان را برای این دروازه وساحت بزرگ آمده کنند .چقدر نازیبا بود برنامه ی “چهار شگفت انگیز شبکه ی نسیم” که  جمعه شب  نمایش داده شد . این برنامه با این مسأله ی مهم شوخی و هزله گویی پرداخت و مسیر غفلت بشریت را بر این مسیر تسریع نمود.خدا قوت!

آیا این همان صدا و سیمایی است که معمار انقلاب خمینی کبیر فرمود:”صدا و سیما دانشگاه است.”مشکل بزرگتر و همیشگی این برنامه گفتن جملات بی ربط و نا مربوط به رهگذران بی خبر است ،تا موجبات خنده ی مخاطب را فراهم کنند .خنده ای که نتیجه ی تمسخر رهگذر ران و بی ارزش نمودن کرامت  انسان با بی ربط گوئی است. پر واضح است که خنده ای بی ارزش و همراه با افول حقیقت انسانی است .این کجا و افق طنز راقی و بلند در ادبیات بزرگان ادب و هنر کجا!

حجت الاسلام دکتر میلاد غفاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.