0 نظر
159 بازدید

افزایش کشته‌های حمله دیالی به ۱۲ تن/الکاظمی: به سوگندمان وفاداریم/تاکید صالح بر تقویت وحدت ملی

double-quot تهران - جارپرس - برهم صالح، رئیس جمهور عراق حمله تروریستی داعش به روستایی در استان دیالی در شرق عراق را که منجر به کشته شدن ۱۲ تن شد، "نفرت انگیز" خواند. همزمان نخست وزیر عراق و رهبر جریان صدر هم این حمله را محکوم کردند.
کد خبر : 72044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 12:09
افزایش کشته‌های حمله دیالی به ۱۲ تن/الکاظمی: به سوگندمان وفاداریم/تاکید صالح بر تقویت وحدت ملی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، صالح در توییتی نوشت: حادثه تروریستی بزدلانه علیه مردم ما در دیالی تلاشی نفرت انگیز برای بی ثبات کردن کشور است.

وی افزود: (این حادثه) یادآور لزوم متحد کردن صفوف مردم، حمایت از سرویس های امنیتی، بستن روزنه‌ها و دست کم نگرفتن تهدید داعش و اهمیت تداوم تلاش ملی برای پایان بخشیدن به بقایای این گروه تروریستی در تمام منطقه است.

همزمان مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق درباره حمله تروریستی در استان دیالی در توییتر نوشت: تروریست‌ها ما را آزمودند و ما به آنچه که سوگند خورده‌ایم عمل می‌کنیم.

الکاظمی گفت: «ما آنها را در هر کجا که فرار کنند، در داخل و خارج از عراق تعقیب خواهیم کرد.به خدا سوگند، جنایت مقدادیه بر مردم ما بدون قصاص نمی‌ماند.

وی افزود: هر چه تروریست‌ها بیشتر به ریختن خون بی‌گناهان می پردازند، ما بیشتر اصرار داریم که به هر اثری از آنها پایان دهیم.

در همین راستا، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر، نسبت به “نادیده گرفتن تروریسم و ​​جنایات آن” هشدار داد و در توییتی نوشت: “تروریسم و ​​جنایات آن را نباید نادیده گرفت و ما نباید با درگیری بر سر کرسی‌ها و سیاست منحرف شویم و تروریسم را فراموش کنیم.”

وی افزود: “مجاهد نباید سنگرش را ترک کند. وحشت همچنان در کمین عراقی‌ها است. بیدار شوید، خدا نگهدار شما باشد. در غیر این صورت تروریسم باز خواهد گشت.»

در جریان حمله تروریستی در دیالی که حدود دو هفته پس از انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق رخ داد ۱۲ تن کشته و ۱۵ تن زخمی شدند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.