اعزام کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی وضعیت کولبرها به مرزهای شمال غربی /ارائه گزارش نهایی به کمیسیون امنیت ملی مجلس

double-quot
تهران – جارپرس – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی کمیته حقیقت یاب بررسی وضعیت کولبرها به مرزهای شمال غربی کشور به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارائه می شود.

کد خبر : 19812
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اسفند 1395 - 12:59
اعزام کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی وضعیت کولبرها به مرزهای شمال غربی /ارائه گزارش نهایی به کمیسیون امنیت ملی مجلس

به گزارش جارپرس، رسول خضری روز سه شنبه در گفت وگویی درباره آخرین وضعیت ساماندهی کولبرها افزود: اعضای کمیته حقیقت یاب مجلس قرار است فردا برای بررسی وضعیت کولبرها به مناطق مرزی سفر کنند .
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر یک جوان ۱۷ ساله سردشتی جان خود را بر اثر سرما از دست داد که این موضوع نشان دهده آن است که کولبرها نیازمند توجه و حمایت های ویژه ای هستند.
خضری تصریح کرد: علی لاریجانی در ماموریتی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ماموریت داد تا وضعیت کولبرها مورد پیگیری قرار گیرد که بر این اساس قرار شد کمیته حقیقت یاب مجلس متشکل از بنده به همراه مصطفی کواکبیان عضو این کمیسیون، شهروز برزگر، جلال محمودزاده وعبدالکریم حسین زاده نمایندگان استان کردستان به پیرانشهر، سردشت و سلماس سفر و وضعیت کولبرها را ارزیابی کنند.
وی تاکید کرد: بعد از پایان سفر، گزارش آن را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارایه خواهیم کرد و در صورت نیاز آن را در اولین فرصت در صحن علنی مجلس قرائت می کنیم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم تصریح کرد: قرار است در این سفر سه روزه وضعیت شغلی کولبرها و نحوه ساماندهی آنها مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوان راهکاری برای رفع مشکل آنها در نظر گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت ، خضری همچنین درباره آخرین وضعیت طرح دو فوریتی مجلس برای ساماندهی کولبرها، گفت: با مرکز پژوهش های مجلس برای ارایه طرحی جامع، در حال تبادل نظر هستیم تا طرح کاملی را به مجلس ارایه دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.