اصلاح هندسی مسیر ورودی کندروی بزرگراه آزادگان شرق از بزرگراه شهید کاظمی

double-quot تهران- جارپرس-سرپرست شهرداری منطقه 19 از توزیع متناسب ترافیک با اصلاح هندسی مسیر ورود به کندروی بزرگراه آزادگان شرق از بزرگراه شهید کاظمی مسیر شمال به جنوب در راستای کاهش بار تداخلی و تسهیل در عبور و مرور در این بزرگراه خبر داد.
کد خبر : 97694
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 مرداد 1401 - 15:48
اصلاح هندسی مسیر ورودی کندروی بزرگراه آزادگان شرق از بزرگراه شهید کاظمی

به گزارش جارپرس، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه در خصوص ایجاد دسترسی به مسیر کندروی بزرگراه آزادگان شرق گفت: بزرگراه آزادگان به عنوان یکی از کریدورهای مهم ارتباطی پهنه جنوبی پایتخت در توزیع متناسب بار ترافیک درون شهری و برون شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

او افزود: در همین راستا برای کاهش بار تداخلی و تسهیل در تردد وسائل نقلیه در بزرگراه شهید کاظمی ورودی به بزرگراه آزادگان شرق عملیات خاکبرداری، زیرسازی، پخش قلوه سنگ، جدول گذاری، بتن ریزی و صرف ۳۰۰ تن آسفالت در این معبر به طول۲۶۰ متر و عرض ۸ متر و بیست سانتی متر به اتمام رسیده و پس از نصب علائم و تجهیزات ترافیکی دسترسی به این مسیر ایجاد خواهد شد.  

همچنین مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید کاظمی ورودی آزادگان غرب با هدف کاهش تصادفات و افزایش ایمنی با نظارت راهور منطقه با نیوجرسی مسدود و با نصب بنر، علائم ترافیکی و چراغ چشمک زن ایمن سازی شده است.

به گفته این مسئول به منظور افزایش ضریب ایمنی در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه تقاطع های بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید تندگویان در مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب در تمامی لوپ ها مرمت و نصب گاردریل انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.