0 نظر
151 بازدید

اصلاحات اتحادیه جهانی کشتی برای اجرای عدالت در رقابت ها

double-quot
تهران – جارپرس – اتحادیه جهانی کشتی مجموع زمان در نظر گرفته برای درمان خونریزی در اثر جراحت هنگام مسابقات را ۴ دقیقه اعلام کرد.
کد خبر : 18895
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 13:33
اصلاحات اتحادیه جهانی کشتی برای اجرای عدالت در رقابت ها

به گزارش جارپرس از فدراسیون کشتی، پس از تأیید هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، مبنی بر زمان محدود ۴ دقیقه برای مداوای خونریزی کشتی گیران در حین مسابقه، جزئیات این طرح از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد که براساس آن:
– در مجموع ۴ دقیقه برای درمان خونریزی در طول تمام مسابقه برای هر کشتی گیر در نظر گرفته شده است. بعد از ۴ دقیقه (جمع کل مسابقه) اگر باز هم خونریزی ادامه داشت، مسابقه متوقف و کشتی گیر مصدوم به دلیل مصدومیت بازنده محسوب می شود.
– محاسبه زمان از هنگام ورود پزشک به تشک شروع می شود.
– زمان بر روی تابلو امتیازات با رنگ قرمز یا آبی نمایش داده می شود.
بند ۲۸ و ۵۷ قوانین بین المللی کشتی و همچنین مقررات پزشکی برای انعکاس این اصول اصلاح شد.
در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو بین حسن یزدانی و انورگودیف از روسیه در حالی که آزاد کار روسی از ناحیه پیشانی با خونریزی شدیدی مواجه شده بود و بعد از چند ثانیه کشتی برای درمان به کنار تشک می رفت که به نوعی نیروی مضاعفی نیز می گرفت و بعد از هر بازگشت از یزدانی جوان امتیاز می گرفت و تمرکز نماینده کشورمان نیز برهم خورده بود.
در آن کشتی حساس درحالی که کشتی به واسطه قطع مکرر حدود ۲۰ دقیقه به طول کشیده بود و گودیف نیز ۶ بر صفر از یزدانی پیش بود آزادکار جویباری تیم ملی با اتخاد کشتی جسورانه شش امتیاز عقب افتاده را در ثانیه های پایانی جبران کرد و مبارزه را به تساوی کشاند و به دلیل گرفتن امتیاز پایانی دستش به عنوان قهرمان المپیک بالا رفت.
البته کشتی یزدانی و گودیف نمونه ای از صدها مبارزه ای است که کشتی گیران به دلیل مصدومیت کشتی را با تاخیر مواجه می سازند و تصمیم جدید اتحادیه جهانی کشتی نشان می دهد که اصلاحات جدید حرکتی به سمت ایجاد عدالت در مبارزات کشتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.