0 نظر
178 بازدید

اس-۵۰۰ به تولید انبوه رسید

double-quot تهران - جارپرس - رئیس کمپانی فناوری دفاعی روسیه موسوم به "آلماز –آنتی" اعلام کرد، جدیدترین سیستم دفاع موشکی روسیه به نام اس-۵۰۰ وارد خط تولید انبوه شده است.
کد خبر : 89385
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 - 20:46
اس-۵۰۰ به تولید انبوه رسید

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نوشته روزنامه اوراسیا تایمز، “یان نوویکوف” رئیس کمپانی فناوری دفاعی روسیه موسوم به “آلماز –آنتی” گفت: در حال حاضر تولید انبوه این سامانه دفاع موشکی جدید بر اساس جدیدترین دستاوردهای علوم و فناوری کشور در دست انجام است.

توانایی‌های ضربتی این سیستم به طور قابل توجهی از قابلیت‌های سیستم‌ها و سازه‌های موشکی ضد هوایی که قبلا ایجاد شده بود، پیشی می‌گیرد. این سامانه جدید دفاع موشکی قابلیت این را دارد که مبنای سیستم دفاع هوا-فضای روسیه قرار گیرد. سربازان روس قرار است در چارچوب زمانی مشخص این سامانه را دریافت کنند.

اس-۵۰۰ یک سامانه موشکی سطح به هوای نسل بعدی با برد ۶۰۰ کیلومتر است که برای رهگیری و انهدام موشک‌های بالستیک قاره پیما، موشک‌های کروز فراصوت و هواپیماهای رادارگریز طراحی شده است.

تحلیلگران روسی ادعا می‌کنند که اس-۵۰۰ حتی می‌تواند ماهواره‌ها را در مدار پایین زمین و هواپیماهای رادارگریز نسل پنجم و همچنین موشک‌های کروز و بالستیک را هدف قرار دهد. علاوه بر این، ظاهرا فعالیت سیستم به دلیل مقاومت بالای آن در برابر تداخل الکترونیکی افزایش یافته است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.