اسامی ۲۰ بازیکن فوتسال مردان در مصاف با ازبکستان

double-quot

تهران – جارپرس – علی صانعی سرمربی تیم فوتسال مردان زیر ۲۰ سال ایران فهرست ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی و دیدار دوستانه با تیم ازبکستان اعلام کرد.

کد خبر : 20251
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 11:22
اسامی ۲۰ بازیکن فوتسال مردان در مصاف با ازبکستان

به گزارش روز شنبه فدراسیون فوتبال، فوتسالیست ها در این اردو در روزهای ۲۲ تا ۲۴ فروردین ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در کمپ تیم های ملی برگزار کنند و سپس راهی ازبکستان شود تا در این کشور دیدار دوستانه انجام دهند.
امید رستمی، سعید ابراهیمی، امید خانی ،هاشم سجادیان، امیر حسین احمدزاده ، محمد جواد رضایی، مهدی کریمی، مهمد جامع، بهنام فکور، توحید لطفی، حمزه کدخدایی، حمیدرضا کریمی، سهند رضا پور، علی خدادادی، مهران شریفی فان، محمد حیدری ، امیر حسین قربان زاده، متین محمدی، ابوالفضل شهبازی و حمید قهرمانی نفرات دعوت شده به این اردوی سه روزه هستند.
این نفرات از استان های خوزستان، ‌خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی، ‌البرز، مازنداران، ‌کردستان، ‌تهران،‌ فارس و قزوین هستند.
تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین در فرانسه مقابل نماینده این کشور دو دیدار دوستانه انجام داد که در هر دو دیدار با نتیجه ۵ بر ۳ و ۶ بر ۲ حریف را شکست داد و روز گذشته (۱۸ فروردین ماه ) به تهران باز گشت.
تیم فوتسال مردان زیر ۲۰ سال ایران قرار است در سال جاری در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند شرکت کند و بر اساس قرعه کشی انجام شده با تیم های قرقیزستان، امارات، ‌چین و مغولستان هم گروه است.
زمان این رقابت ها هنوز مشخص نیست.
سرمربی تیم ملی فوتسال مردان زیر ۲۰ سال ایران در خصوص وضعیت تیم ‌گفت: ‌عملکرد بازیکنان را در دو بازی دوستانه مقابل نماینده فرانسه بررسی کردیم و متوجه شدیم آنان از نظر فنی یک روند رو به رشدی داشته و امیدواریم برای رقابت های قهرمانی تایلند به شرایط بسیاری خوبی برسیم.
وی با بیان اینکه نقاط ضعف بازیکنان ملی پوش در دو بازی دوستانه در فرانسه مشخص شد،‌ افزود: سالن مسابقه و کفپوش آن شرایط بسیار متفاوتی با شرایط تمرینی در ایران دارد و انجام دو بازی و پیروزی در هر دو دیدار نشان داد که بازیکنان ما توانایی سازگاری با این شرایط را دارند و تجربه خوبی در این زمینه کسب کرده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.