ادامه فعالیت قرارگاه سرقت در سال آینده/ تهران دارنده رتبه نخست در سرقت

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از ادامه فعالیت قرارگاه مبارزه با سرقت در سال آینده خبرداد و گفت: اقدامات این قرارگاه منجر به کاهش سرقت شده است.

کد خبر : 19350
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 6:16
ادامه فعالیت قرارگاه سرقت در سال آینده/ تهران دارنده رتبه نخست در سرقت

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا مقیمی افزود: قبل از راه اندازی قرارگاه سرقت، گفته می شد که ۷۵ درصد سرقت ها در ۱۴ استان صورت می گیرد با اینکه بعد از راه اندازی قرارگاه سرقت، این درصد تغییری نکرده اما این آمار در استان ها تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه راه اندازی این قرارگاه نتایج مثبتی داشته است، گفت: پیش از این تهران بزرگ رتبه اول سرقت در کشور را به خود اختصاص داده بود که البته اکنون نیز چنین است با این تفاوت که در ۱۰ ماه امسال وقوعات سرقت در تهران ۱۳ درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: کاهش ۱۳ درصدی وقوعات سرقت در تهران بزرگ کار بزرگی است که باید از مجموعه قرارگاه مبارزه با سرقت که البته تنها پلیس آگاهی در آن فعالیت ندارد و سایر یگان های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری نیز فعالیت دارند، قدردانی کرد.
سردار مقیمی با اشاره به کاهش وقوعات سرقت با توجه به راه اندازی قرارگاه سرقت، گفت: در استان فارس وقوعات سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته است، این در حالی است که در ابتدای تاسیس قرارگاه سرقت، استان فارس اولین استانی بود که اقدامات قرارگاه در این استان اجراشد در واقع انگیزه اصلی برای راه اندازی این قرارگاه، همین استان بود.
وی اضافه کرد: در ۱۰ ماه امسال استان سیستان و بلوچستان ۱۲ درصد ،کرمانشاه ۷درصد، گلستان ۶ درصد، استان آذربایجان غربی ۹ درصد، گیلان ۱۶درصد، همدان ۲۸ درصد کاهش وقوعات سرقت داشته است.
وی ابراز امیدواری کرد این روند برای سال های بعد حفظ شود و کاهش پنج درصدی سرقت در کل کشور همچنان حفظ شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.