شهردار منطقه 4 خبر داد

آماده باش کامل برای پیشگیری از سیل احتمالی/ اقدامات پیشگیرانه منطقه ۴ در بارش های سنگین اخیر

double-quot تهران-جارپرس-شهردار منطقه 4 از آماده باش نیروهای خدوم این شهرداری و عملیات پیشگیرانه در بارندگی های اخیر خبر داد.
کد خبر : 97462
| خبرنگار : محمد مهربان اوجائی
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 12:34
آماده باش کامل برای پیشگیری از سیل احتمالی/ اقدامات پیشگیرانه منطقه ۴ در بارش های سنگین اخیر

به گزارش جارپرس، “محمدرضا پوریافر” در این باره گفت: متاسفانه در هفته اخیر شاهد سیل های متعدد در بیش از ۱۷ استان کشور بوده ایم، و از آنجا که سازمان هواشناسی به شهرهای متعدد در این زمینه هشدار داده ، مدیریت شهری عملیات پیشگیرانه خود را آغاز کرده است.
او ادامه داد: در این میان طبق برنامه های منظم و همیشگی جوی ها، کانال ها، مسیل ها و حوضچه های این منطقه به طور مداوم بررسی و لایروبی شد که در این راستا بیش از ۲۰ هزار متر طول از کانال ها و ۳۰۰۰ مترطول از مسیل های منطقه نظافت و با استفاده از ادوات مکانیکی به میزان ۲۵ خاور جمع آوری رسوبات شد.
پوریافر خاطرنشان کرد: همان طور که بارها متذکر شده ایم زباله های رها شده در شهر از عوامل اصلی آبگرفتگی هاست که این مهم با همکاری و رعایت بیشتر شهروندان در حفظ نظافت شهر مرتفع خواهد شد که در این خصوص گشت ها و بازدیدهای مکرر از نقاط مستعد آبگرفتگی و حادثه خیر به طور مداوم انجام می گیرد.
او با اشاره به جزییات این عملیات گفت: با توجه به این که منطقه ۴ دارای بیشترین تقاطع و پل هاست، و برخی از نقاط فاقد شیب و کشش لازم جهت عبور آب هستند، با فعالیت های صورت گرفته بخشی از مکان هایی که نیاز به عملیات های عمرانی داشته است، رسیدگی و مرمت و مابقی در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه ۴ در پایان درخصوص سیل آستان مقدس امام زاده داود (ع) گفت: متاسفانه در پی سیلی که در مرقد امامزاده داود (ع) رخ داد، جمعی از مدیران شهری این منطقه با اعزام ۳۶ کارگر، ۲ خودروی واترجت، یک دستگاه خاور، یک دستگاه بابکت، ۳ خودروی نیسان، یک خودروی پیکاپ برای کمک رسانی؛ نظافت، رسوب برداری و پاکسازی گل و لای از معابر به صحن مطهر حضرت داود(ع) اعزام شدند./ انتهای خبر
روابط عمومی شهرداری منطقه ۴
تلفن تماس: ۷۷۸۰۳۰۱۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.